Die blauwe ziet er wel tof uit, ben benieuwd naar je ervaring en foto’s ![]()
… Nog steeds vind ik deze San Martin model de beste!
Die blauwe ziet er wel tof uit, ben benieuwd naar je ervaring en foto’s ![]()
… Nog steeds vind ik deze San Martin model de beste!
Met de tijd zal ik dat hier zetten ![]()
![]()
Aha…jij hebt de blauwe
Mooi! Wilde graag een grijze…deze zijn gebaseerd op Chinees porselein…Leuk gedaan ![]()
![]()
Grote twijfel🫣 …Of deze bracelet past op mijn SN0129 (witte) er staat bij voor de SN0128, Kast lijkt veel op mijne op de San Martin duiker die er staat afgebeeld…
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€100,99 | San Martin Jubilee Armband Rvs Stalen Horloge Onderdelen Met Vlieg Verstelbare Sluiting Voor Sn0121 Sn0008 Sn0128
Voor deze:
Die datum had van mij ook zelfs niet gehoeven.
De bracelet past trouwens ook op de PX1697-SM serie waar ik de Desert van heb. Denk zelfs wel op alle 39mm’s in deze serie.
Ja die datum had idd niet zo gehoeven. Maar, niks is perfect en de verdere verhouding prijs-kwaliteit is m.i. prima. De PT5000 loopt +2 seconden!
Prachtig!
Hey @tijdsbeeld ik zat net in een vergadering met mijn Chinese vrienden om een nieuwe naam te bedenken voor de nieuwste model die binnenkort wordt gelanceerd. Ik stelde “Tijdsbeeld” voor maar die Chinese begrepen er helemaal niks van en vonden het werkelijk niks aan!
Uiteindelijk is dit mijn volgende voorstel, wat vind je ervan ? ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind er niks aan ![]()
Er staat: “Note: A difference of 3mm between the parameters is within the normal range”
Betekent dit dat de kast 34.5mm, maar ook 40.5mm kan zijn??
6.8mm dik maar ook 12.8?
Zal toch niet?
![]()
Gedaan.
In afwachting van het antwoord verblijf ik…
Die is mooi, welke type Seestern is dit?
Thanks! ![]()
Thanks. ![]()
Voor die prijs geen invoerrechten?
Deze prijs niet. Zou nog snel bestellen, werd dat volgend jaar niet aangepast? Invoerrechten vanaf 2026?