Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Nice :ok_hand:t4: Dat zijn hele leuke horloges.
San Martin heeft veel mooie modellen. Ik heb er ook drie. Draag ze veel te weinig. Twee jaar geleden heb ik de Pelagos versie op vakantie voor het laatst om gehad.

Is altijd leuk als er weer een nieuwe horloge(s) onderweg is
:sunglasses:

1 like

Dit zeker! Ik heb er nog een van Chronos onderweg met een Miyota 90S5 …ben ik ook benieuwd naar :drooling_face:

1 like

Foto’s :+1:t2::smiley:

Cronos maakt ook zeker mooie afgewerkte horloges. Misschien wel zelfde niveau als San Martin.
Welke Cronos heb jij besteld?

1 like

Ik probeer op AliExpress die foto’s te downen maar lijkt wel of ze dat tegenhouden :thinking:

Ik zet de hele advertentie hier wel… makkelijker…de grijze besteld :+1:t2:

2 likes

Ben benieuwd…is mijn eerste, vond het al heel wat dat ik hem met een Miyota kom bestellen :+1:t2::blush:

Deze drie…

Ik had ook gekeken naar de Tudor BB pro versie. Maar omdat ik een Tudor fan ben had ik toen besloten om de originele te kopen. Waar ik tot de de dag vandaag erg blij mee ben.

10 likes

Ook een erg mooie horloge :ok_hand:t4:

1 like

Heel mooi hoor :ok_hand:t2: …Ik heb in het verleden een Tudor hommage gehad van NTH met Miyota uurwerk…zeer leuke horloges :ok_hand:t2: …Je hebt er ook nog één met het oude San Martin logo :ok_hand:t2:

Dank u :blush: ben benieuwd :smiley:

Klopt die met de oude logo was mijn eerste. Draagt super fijn. Erg blij mee.

Ik heb er vier…. was er eentje vergeten.

7 likes

Ah…die heb ik al voorbij zien komen…lijkt op een marmeren wijzerplaat :ok_hand:t2:

1 like

Dat is die wijzerplaat ook :ok_hand:t4:

1 like

Ah…zeer mooi, wel echt een bling…bling horloge, is het meer rosé goud?

Het is rose-goud. Ik wilde graag een soort van nette horloge voor sommige aangelegenheden. Vandaar deze aankoop. Draag deze dus erg weinig :joy::joy:

2 likes

Ik ken het…jaren 80 vibe…daar is mijn grote Collectie Citizen’s mee begonnen…mijn allereerste zelf gekochte horloge…wist toen nog niet wat een automaat was :rofl:

6 likes

Mooie vintage horloge! Erg gaaf hoor die Citizen :ok_hand:t4:

1 like

Thanks! :+1:t2::blush:

1 like

…is binnen gekomen. Ik weet nog niet of hij past, want het horloge is er nog niet. Het is in bijna elk opzicht een trouw eerbetoon aan een vintage 62510H jubilee. Net zo licht en rammelig en met een zelfde soort blikkige sluiting en end links :sweat_smile: Alleen geen schroeven maar gewone split pins.

Prima kwaliteit voor vijf euro. Er zitten zelfs een spring bar vorkje en een tooltje om de band op maat te maken bij.

2 likes

Ben benieuwd naar de info of hij gaat passen
Voorlopig ligt hij nog geparkeerd in de winkelwagen.
5 euro uit China en ze verdienen er nog op :joy:

1 like