Ik heb er een redelijke deep dive opzitten over de PT5000 inmiddels
Mijn belangrijkste conclusie is dat het uurwerk niet alleen de sterke- maar ook de zwakke punten van de 2824-2 deelt. Net zoals bij de Sellita SW200 is handmatig opwinden de achilleshiel. Dat deze problemen vaker voor lijken te komen bij de PT5000 lijkt mij te maken te hebben met de mindere QC (t.o.v. de Zwitsers). Over het algemeen lees ik toch vooral positieve verhalen.
Ik vind hem cool…ik heb deze zelf nog liggen:
Hebben ze het logo aangepast??..moet zeggen toch een rare naam dat Addiesdive
…Maar het schuine nieuwe logo vind ik toch wat beter als hierboven
…Zat zelf al weer te kijken naar deze:
Ah duidelijk…dat wist ik niet ![]()
Geweldig topic dit. Die Chinese instelling om maximale kwaliteit te leveren voor een x bedrag begin je toch echt terug te zien. Dit is een plaatje als hommage voor ik gok minder dan 1/10e van het origineel. Why not why not. Wordt weer een ontdekkingstocht! Dank HF!
Ik heb vorige week zaterdag (8/11) een Thorn besteld. Geadverteerde prijs was 188 euro. Na de ‘belastingkorting’ bleef hier 155 euro van over. Vandaag kreeg ik een betaalverzoek van 19,15 euro van PostNL voor de inklaring. Ik heb betaald en als het goed is wordt het horloge morgen geleverd. Ik vraag me wel af hoe ze aan dit bedrag komen, ik had op zijn minst 21% btw (33 euro) verwacht, dat lijkt ook te zijn waar AliExpress op rekende.
Niet te lang afvragen, gewoon van profiteren. Haha!
Daar is vaak geen touw aan vast te knopen idd.
Ik heb ook mijn eerste moeten betalen…over een bedrag van €220 moest ik vandaag €15,35 betalen, had gerekend op €50 (25,%) maar viel gelukkig mee
…Krijg er nog 3 door rond dezelfde prijs, hopen dat dat ook rond die prijs is ![]()
Nieuwe Monster diver van IXDAO ![]()
Niet mijn ding, maar die Aziaten zijn er heel gevoelig voor en heb met m’n eigen ogen de gekte gezien bij de Pop Mart Stores
De eerste twee zijn binnen vanuit de sale. Niet slecht moet ik zeggen. Vooral de Sea Knight vind ik erg mooi. Goed afgewerkt ook ![]()
Deze is een tijd populair op HF geweest ![]()
Zat er ook al naar te koekeloeren ![]()
Leuke NA’s
Gefeliciteerd ![]()
![]()
Er zijn nog twee onderweg en ik twijfel nog over een vijfde ![]()
Thanks voor je reactie ![]()
Hehehe… bij mij ook 4 ![]()
Mooi hè ![]()
Zekers ![]()
![]()
Ben benieuwd? Wie weet zie ik ze hier wel verschijnen ![]()
Deze 2 sowieso ![]()