Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Beetje zielig voor de rest van mijn horloges. Deze blijft maar om de pols.

10 likes

Op de dag van vandaag dat Tudor zijn witte Ranger heeft gelanceerd is net mijn blauwe WD Ranger gearriveerd :joy:

De blauwe sunburst retro dial met opgelegde indices i.c.m. Seiko VH31 sweep second ziet er goed uit. Swiss BGW9 blue luminous, blue night light is een mooie toevoeging aan dit geslaagde model.

Op leer :camera_flash:

Op staal :camera_flash:

16 likes

Mijn Watchdives WD1980 is ook zojuist binnen gekomen. Ik laat de plaatjes spreken:

15 likes

Heel erg gaaf dat WD1980! Ik heb toevallig vandaag de zwarte versie besteld met de oranje uurwijzer.
Ik vind het een erg mooie horloge, kan niet wachten :wink:

Gefeliciteerd met je NA en veel draagplezier :+1:t4:

1 like

Die vond ik ook erg aantrekkelijk én over getwijfeld.

Uiteindelijk voor deze versie gegaan vanwege de 12 uur marker en omdat ik verwachtte dat dit net wat meer een strapmonster zou zijn.

Dat laatste was geen verkeerde inschatting, zoals te zien op de plaatjes :smirk:

1 like

Nog een pluspunt voor Watchdives: ik had geen ingevulde warrantycard erbij zitten, dus mailtje gestuurd en binnen 1,5 uur een reactie terug :ok_hand:t3:

1 like

Dat doen ze zeker goed bij Watchdives. Had er al twee San Martins gekocht bij WD. Goede en snelle reacties op mijn vragen en snelle verzending. :ok_hand:t4:

Ik heb voor zwart gekozen omdat ik een overwegend zwart horloge wil hebben. Mooi stoer en toch simpel :wink:

1 like

Ja snap ik helemaal én die oranje wijzer is echt een leuk detail!

1 like

Steeds meer fan van de VH31. Is ook steeds meer voor te krijgen; wijzers, houders etc.

1 like

Betrouwbare uurwerk van Seiko en ja dat Sweep second vind ik erg mooi net als de Bulova 262 kHz :ok_hand:t4:

5 likes

San Martin Sn004 Opgewaardeerd 38Mm 6200 Duiker Horloge Voor Mannen 6200 Nh35 Automatische Mechanische Horloges Luxe Saffier Waterdicht 200M - AliExpress San Martin SN004 Verbesserte 38 mm 6200 Taucheruhr für Herren 6200 NH35 automatische mechanische Uhren Luxus Saphir wasserdicht 200 m - AliExpress 1511
Ik heb deze besteld , 11-11 korting + eerste aankoop 20 euro ging van de prijs af .

2 likes

Welke kleur?

1 like

Die van het plaatje
Zwart , met merknaam ( San Martin )
De dail op het vintage model is zonder logo .

1 like

Goede keuze van je! Lekker vintage vibes :wink:

1 like

Ja dank je ik heb de hele avond zitten scrollen nu afwachten …

1 like

Precies :ok_hand:t4::wink:

Goede koop👌🏽
Ik heb deze horloge nu zo’n vier en een half jaar en hij doet het nog steeds goed! Draagt ook erg fijn om de pols.

Alvast gefeliciteerd en geniet ervan :+1:t4:

1 like

Lekker hoor zo één…en wat leveren ze netjes een hardcase met attributen :ok_hand:t2::blush:

Lume ook rijkelijk aanwezig :star_struck:

16 likes

Ziet er mooi uit, Cronos blijft goed :+1:t4:

1 like