Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

İk vermoed dat je van GS stijl hou
Kijk eens naar Cronos L6040, een hoger niveau!

1 like

Misschien de V3 die er aan zit te komen

1 like

ja maar zullen waarschijnlijk kleine aanpassingen zijn op de huidige modellen. ik hoopte eigenlijk op een zwart-wit versie… dan ben ik klaar. klaar klaar.

2 likes

Z’on gaaf horloge :ok_hand:t2::blush:

Weet trouwens iemand of dit ook een hommage is? :thinking:

8 likes

Ja houd ik ook van, maar het is niet zozeer het horloge of de stijl. Het is toch het merk waar ik mij aan stoor, dat zou bij Cronos niet anders zijn.

Het gegeven dat een merk ook hommages/ kopies maakt van van andere merken doet voor mij toch te veel afbreuk, ook bij de modellen die wel grotendeels eigen ontwerp zijn. Zo is inmiddels gebleken bij de Elementum…

1 like

Hij is super mooi maar helaas defect. De secondenwijzer komt niet van z’n plek. Alles werkt verder qua tijd instellen, datum, GMT, opwinden alleen hij start niet. Ook niet met een slinger. Mijn allereerste retour ooit in alle jaren Aliexpress. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat wordt dan diep in de portefeuille voor een echte :wink:. Ik heb geluk, kan van dit horloge toch echt genieten

7 likes

Pfff…das balen! :unamused: Het is wel een plaatje hoor :ok_hand:t2:

1 like

Ff openmaken en de balans zelf aanblazen

1 like

Dan is Middle Kingdom niks voor jou :wink:

3 likes

Ik krijg een retourlabel voor een lokaal DHL punt, ik ga er niets aan doen :slightly_smiling_face:

3 likes

Prachtige horloges zijn het :ok_hand:t4:

8 likes

Inderdaad erg zonde! Tis echt een super mooi horloge :ok_hand:t4:

1 like

Snap ik, dit hoort ook niet zo natuurlijk

Ja dat is wel de conclusie, of het moet een keer een Shanghai watches of Red Star oid worden.

Het was een mooi experiment! Qua horloge en bang for buck helemaal goed, maar niet voor mij dus. Prima zo!

Nu nog ff de Elementum verkopen haha

5 likes

Ik denk dat ik hem even opnieuw bestel, hij is wel erg leuk! Mijn eerste “rootbeer” ooit. Dit was gewoon pech, geld komt toch wel terug.

4 likes

Jammer. Retour doen en opnieuw proberen. Ken iemand die deze heeft en die is er erg content over

1 like

Ik zou het zeker opnieuw bestellen. Je hebt nu gewoon pech ermee. Tis echt een mooi ding :ok_hand:t4:

1 like

Slaap lekker!

7 likes

De rust!

4 likes