Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Ja, tot mijn verbazing ook nog, 1x opwinden en de secondenwijzer begon weer te tikken. :slightly_smiling_face:

1 like

Dat waren een beetje de eerste vanuit China die met relatief goede hommages kwamen destijds. Als je die horloges vergelijkt met San Martin en Watchdives etc is er wel een wereld van verschil haha. De banden en sluiting van Parnis waren gemaakt van oude cola blikjes volgens mij :rofl:.

3 likes

Watchdives WD5513 V2 PT5000 Vintage Subdiver

8 likes

Ik had er wel eens van gehoord maar schonk er destijds geen aandacht aan. De laatste tijd valt mij dit nu wel op. Mijn eerste is onderweg een titanium horloge.
Ben benieuwd :wink:

2 likes

Langzamerhand druppelen ze binnen. Nu een Steeldive, welke ik meteen op een zwarte leren band heb gezet.
Vind het wel mooi zo :wink:

11 likes

Bij mij ook :+1:t2::blush:

Leuke Steeldive :ok_hand:t2: …Hoe is de lume?

Deze binnen bij mij.

11 likes

Mooie Proxima heb dezelfde, ligt lekker om de pols.

1 like

Draagt fijn :ok_hand:t2:, Thanks!

Nice :ok_hand:t4: Mooie Proxima… gefeliciteerd.
En Nice lume trouwens :+1:t4:

1 like

Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd :+1:t2::blush:

1 like

Tis een mix lume. Is mijn tweede Steeldive en daar doet de lume ook goed en best lang. Denk dat dit er niet onder voor doet.

6 likes

1 like

Ah :star_struck: …Dat vind ik echt zeer gaaf :+1:t2::smiley:

Kwam zulke pas op Ali tegen :ok_hand:t2:

1 like

Geïnspireerd door dit topic eens gaan kijken op Ali en deze NA op de kop getikt.

Handopwinder en leuke stijl, heb deze vandaag binnen en voelt zeker solide, bang for buck.

18 likes

Erg sjiek :+1:t2:

Ook gehad een jaar of twee geleden. Mooie wp wel. Helaas stond de chronowijzer nèt uit het lood, dat gaat toch irriteren. Vouwsluiting was een prul en de kast was toch ook aan de forse kant, dus uiteindelijk weer van de hand gedaan.

Nice :ok_hand:t2::smiley:

Leuk om te lezen dat je geïnspireerd bent door “Middle Kingdom” topic!

Sugess leuk horloge en vooral de achterkant, zo leuk dat je met leren band het beide kanten om je pols kan doen :wink:

Goh! Meen je dat nou?! :exploding_head:

Die vouwsluiting is inderdaad niet zo

1 like