Ziet er uit als een tijdbom.
Ik wacht op een 40mm sub variant met normale witte lume kleur… duurt lang met thor
Ik heb een aanvraag gedaan voor een Tijdsbeeld variant in plaats van Frogmantle ![]()
Mijn Thorn loopt, 5 dagen nadat ik 'm bijgezet heb op de seconde gelijk! Ik heb het horloge gisteren niet gedragen, na ongeveer 36 uur in de horlogedoos gezeten te hebben liep hij nog dus de gangreserve lijkt ook in orde.
Volgens mijn timgrapher app loopt het uurwerk gemiddeld 0,7 sec per 24 uur achter. Bij dagelijks dragen merk ik dat ook, na een dag in de doos gezeten te hebben is de kleine 2 sec achterstand waar hij op stond toen ik 'm opborg dus weer ingelopen. Bizarre prestatie, de PT5000 lijkt een stuk accurater dan de ‘echte’ 2824-2 in mijn Longines en zelfs die in mijn Tudor!
Witte kleur? Welke bedoel je ?
STEENGOED ![]()
![]()
![]()
Nee gewoon de normale zwarte versie met witte lume. Geen faux patina of iets. Alsnde sub 14060
Ah je bedoelt Watchdives met zwart wit variant, hetzelfde als die van mij denk ik, want die van mij heeft ook geen fauxtina en ik neem aan V2
Mooi man! Thnx voor je revieuw
Laat anderen dit niet lezen ![]()
Gaaf man! Ben benieuwd hoe jij de horloge gaat ervaren. Ik heb hem gehad (omega) een jaar of vijftien geleden. Ik ben helemaal geen duiker maar wel erg sportief en juist vanwege de looks was ik er voor gevallen.
Alleen het eerste jaar droeg ik hem met regelmaat. Daarna nooit meer dus ook verkocht.
Hoop dat jij er veel plezier van gaat krijgen ![]()
![]()
welke heb jij dan?
Als de kwaliteit ok is dan zeker gaaf.
De omega is echt te duur voor de looks en inzetbaarheid
Dit kan zomaar het alternatief zijn wat nodig is om wel dit design betaalbaar te kunnen dragen
dan denk ik dat je dit verkeerd zei. zat al na te denken ‘‘geen fauxtina?’’ zie toch echt nep patina haha. maar ja deze dus, in sub stijl, en v2, en gewoon witte indexering. eigenlijk die ze nu hebben uitgebracht… maar dan 40mm…en met een naam onder hun logo. Maar ze zijn er mee bezig als het goed is
!
heel gaaf. maar niet mijn stijl… moet.
Wordt zo wel heel erg lastig om m’n voornemen om dit jaar geen horloges meer te kopen vol te houden. Prachtig horloge en staat een hoop leuk spul op de site
Ik heb hem zelfs binnen de EU kunnen bestellen van een Franse leverancier (the watch gallery) die goedkoper was dan AliExpress.
Horloge nog maar een half dagje om de pols en nog geen tijd gehad voor een testje op de Timegrapher, maar voelt wat constructie betreft prima en met het blote oog ook prima afgewerkt. Opwinden en de tijd verzetten voelt ook goed, dus initieel zeker tevreden.
Heb net even gekeken, sta op het moment 17 km van hun filiaal in Lille vandaan haha