Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Na…leuk horloge :+1:t2::smiley:

6 likes

Heb een probleem met de band van dit horloge :arrow_up: …Weet iemand wat er in zit, ik krijg de pin er niet uit en er staan ook geen pijltjes aan de binnenkant van de band :laughing: …schroefjes zijn het ook niet zoals ik zag

1 like

NA. Strap monster hoor

12 likes

Absoluut een goed idee als je van plan bent om de omega te gaan kopen. Eerst kijken of het jou bevalt.

Ik ben ooit begonnen met zwitsers horloges. Heb er nog een paar liggen. Maar inmiddels ben ik bepaalde chinese horloges ook erg leuk gaan vinden. Zeker prijstechnisch en wat je ervoor krijgt. Vind het gewoon veel te leuk om ze niet te kopen en dragen.

1 like

Dit vind ik dus een mooi model uit China. Helemaal eigen ontwerp! Wel weer wat duurder en helaas kiezen ze weer voor een automaat, waar ik dit soort modellen authentieker vind worden. En vaak ook dunner, ook niet onbelangrijk. Al blijft deze nog onder de 11mm, liever zie ik ze onder de tien.

7 likes

Gefeliciteerd! Nooit echt fan geweest van die Chinese merken maar dit is toch wel heel tof!:ok_hand:

1 like

Sta er voor open. Je kunt er net zo hard van genieten als de echte hoor :grin::v:

2 likes

Ik vond zowaar weer een watchdives 1960s vs2, printed dial, sapphire crystal in de official watchdives store. Direct besteld. Ook deze is helaas nog steeds niet verscheept. We gaan het zien!

Hij komt eraan…

11 likes

Mooie opzet, de urenwijzer lijkt wat kort.

Wat is de maatvoering?

Waarschijnlijk 36mm

2 likes

Morgen hoop ik dit horloge te mogen ontvangen .
Ben benieuwd , mijn 1e uit Middle Kingdom .
Mijn bestelling van 19 - 11 ligt klaar voor verscheping :thinking:

12 likes

Veel plezier ermee!

1 like

Die plaat ziet er gaaf uit hoor. Zat te twijfelen om m te nemen, maar kom al polsen tekort :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ziet eruit als een pin waar een kraagje bij hoort, kan het zijn dat je de verkeerde kant op gaat en het kraagje blijft hangen?

1 like

Het is me toch gelukt met geweld :triumph:

Had dit nog niet gezien maar het is pin and collar, alleen maakt het niet uit welke kant(dus daarom geen pijltjes aan de binnenkant) de collar is twee keer zo lang als een normale en is net zo lang als het midden stuk van de band,had behoorlijk wat kracht nodig om het staafje eruit te trekken :sweat_smile:

Nu gelukt gelukkig

10 likes

Ah gelukkig! Ik dacht het dus aan de pin te zien, maar heb ook nog nooit zon grote collar gezien. Die band zal zomaar niet vanzelf losgaan :sweat_smile:

2 likes

Inderdaad, moest een flinke tang gebruiken en eigenlijk de band goed vasthouden en dan flink wat kracht zetten om hem eruit te krijgen, deze collar zit zeker meer als de helft rond het staafje :unamused:

1 like

En hoe zit de SH ?

1 like