Ja draagt fijn…zitten ook snelkoppelingen op voor banden verwisselen en er zitten 2 halve schakels ook in de band ![]()
Ik wacht dat mijn aankoop van 19 -11 verstuurd word is dit waar je rekening mee moet houden ?
Ligt klaar voor verschepen , ( klaar met uitklaring )
Dat is fijn, er zit een Miyota 9015 uurwerk in. Homage van de Tissot. Prima horloge! Draag hem met plezier.
Wat bedoel je precies met rekening houden?
Dat het zo lang duurt voor het echt verstuurd word?
Oh…dat wist ik niet, kijk niet zoveel naar Zwitserse horloges eigenlijk ![]()
![]()
Dank je wel
…Vind het een mooi horloge en met een Miyota dus top!
Nee meestal duurt het na aankoop ca. 10 dagen
Ik heb er ook nog 1 staan die al betaald is…maar die zou over 9 dagen pas verstuurd worden, hebben ze zeker niet op voorraad ofzo🤔
Ah.ja…daar heb ik toevallig wel naar zitten kijken vanwege opeens Solar…maar na een filmpje gezien te hebben over de wijzerplaat zou ik deze niet kopen…nu heb ik daar met deze geen last van ![]()
Echt bijna die Tissot gekocht vanwege Solar en hoe hij eruit zag… Na het filmpje haakte ik af, totaal niet over gedacht toen ik de SH kocht😁
Ik heb een Tissot PRX en de SH geïnspireerd op de PRX. Het enige waar de Tissot duidelijk een voorsprong heeft is de gangreserve, voor de rest ligt de kwaliteit van het horloge akelig dicht bij elkaar. En dat voor ongeveer 1/7 van de prijs😆
Is de Tissot wel een automaat dan?(Zeker de powermatic 80) Heb je een foto van jou SH?
Klopt, is een Tissot Powermatic 80. De SH werd geleverd met een metalen en rubberen band. Heb de Tissot op metaal gehouden en de SH op rubber gezet.
In mijn SH zit de PT5000, een uurwerk dat ik in meerdere horloges heb en nog nooit een probleem mee gehad
Ah die…de uren wijzer is toch veel anders dan bij je Tissot? ![]()
Dat klopt, lijken meer op Christopher Ward. De datum zit ook bij 6 ipv de 3. Tis ook geïnspireerd en niet gekopieerd
Duidelijk…ik zat ook meer aan CW te denken, eigenlijk een combi van die beiden…ziet er ook gaaf uit vind ik. ![]()
![]()