Dit was 1 van mijn eerste horloges, hij blijft mooi.
Is idd een erg mooie horloge. Had in het verleden de Seiko Baby Turtle nog gehad. En ook weer verkocht. Achteraf toch spijt van gehad. Nu heb ik van het merk Thorn hetzelfde model gekocht tijdens 11-11 sale. De titanium versie. Kan niet wachten tot ie binnen is ![]()
Ik ook niet, zet je een foto op het forum?
Ga ik doen ![]()
Gefeliciteerd! Blijft toch een mooi model horloge.
Ook hier weer eentje binnengekomen. Mooi overwegend zwart en de oranje uurwijzer vind er mooi uitspringen. Heb de standaard nato strap vervangen door iets andere zwarte nato strap.
I like it ![]()
Mooi
Gefeliciteerd! Zit dikke lume op zie ik ![]()
Thanks
En ja er zit idd dikke lume op
![]()
Ik ga er geen geld op wedden want dan ga je hem juist houden, maar ik weet bijna 100% zeker dat deze niet gaat blijven.
kwaliteit is niet op jou level joh, weg ermee ![]()
Heel fraai, wat een keuzestress moet je inmiddels hebben.
Als je bij mij geld inzet wint je pols altijd ![]()
Dat heb ik niet meer, wel de virus.
Deze draag ik heel vaak, het is ook mijn favoriet voor de vakantie; zonder zorgen in zwembad en zee, gebouwd als een tank, stoer en loopt heel nauwkeurig…heerlijke klok. Heb wel de band omgewisseld naar Milanese. Vond de bijgeleverde niet prettig en niet in verhouding staan tot de kwaliteit van het horloge zelf. Echt een heel fijn horloge!
Ik vind de band juist heel erg mooi en stevig. Heb deze band ook besteld voor mijn Steeldive Tuna.
Mooi hoor ![]()
Dank je Nils .