Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Klinkt wel goed… toch maar even goed over nadenken. Er is ook teveel moois daar in het verre oosten om te proberen.

En wil eerst even ervaring opdoen met de watchdives wd007 nttd v4 met pt5000 loopwerk. Die komt als het goed is morgen binnen.

2 likes

Dit is een Watchdives, hoop kwaliteit voor weing inleg . :+1:

14 likes

Ziet er goed uit hoor

1 like

Echt een hoop toffe wijzerplaten in de Elementum reeks van Watchdives

2 likes

Yes eindelijk binnen. Mijn eerste Thorn , een titanium GMT. Had eerder ooit een Baby Tuna van Seiko gehad… dus mijn tweede Tuna versie watch. Lederen bandje is stevig maar erg soepel. Draagt erg fijn om mijn pols. Rubberen bandje is nog onderweg, maar denk dat deze band een blijvertje is.
Lume is super :ok_hand:t4:

12 likes

Erg mooi horloge, geniet ervan👍🏻

1 like

:+1: :ok_hand:
Mooi horloge .

1 like

Bruut horloge :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi🤑

1 like

Eindelijk de watchdives WD007 NTTD v4 binnen. Mijn eerste Chinees, maar wat een bizarre kwaliteit voor het geld. PT5000 liep meteen en mooie sweeping second. Ben erg content.

En titanium, dus super licht qua gewicht.

15 likes

Onmiskenbaar:

8 likes

Voor hoeveel gekocht en waar?

Heel mooi. Wat was je inleg :slightly_smiling_face: en waar gekocht?

1 like

Op het forum gekocht :+1: je kan het horloge op AliExpress kopen weet daar niet de prijs . Of adres hier onder .

Via watchdives.com als early bird en kortingscode net geen 150,- euro betaald.

2 likes

Thorn
Tuna
Titanium

Ziet er gaaf uit, heel veel draagplezier gewenst.

2 likes

Welkom bij de club!
Ik kan je gevoel heel goed voorstellen, dat hebben vele HF leden die regelmatig hier posten :wink:

Ziet er mooi uit en ik denk dat mesh wel lekker zit om je pols. Heel veel draagplezier gewenst!

Wat een evolutie zeg :wink:

5 likes

Nice!!

Yes sirrr :saluting_face: :star_struck: