Klinkt wel goed… toch maar even goed over nadenken. Er is ook teveel moois daar in het verre oosten om te proberen.
En wil eerst even ervaring opdoen met de watchdives wd007 nttd v4 met pt5000 loopwerk. Die komt als het goed is morgen binnen.
Klinkt wel goed… toch maar even goed over nadenken. Er is ook teveel moois daar in het verre oosten om te proberen.
En wil eerst even ervaring opdoen met de watchdives wd007 nttd v4 met pt5000 loopwerk. Die komt als het goed is morgen binnen.
Ziet er goed uit hoor
Echt een hoop toffe wijzerplaten in de Elementum reeks van Watchdives
Yes eindelijk binnen. Mijn eerste Thorn , een titanium GMT. Had eerder ooit een Baby Tuna van Seiko gehad… dus mijn tweede Tuna versie watch. Lederen bandje is stevig maar erg soepel. Draagt erg fijn om mijn pols. Rubberen bandje is nog onderweg, maar denk dat deze band een blijvertje is.
Lume is super ![]()
Erg mooi horloge, geniet ervan👍🏻
![]()
Mooi horloge .
Bruut horloge ![]()
Heel mooi🤑
Eindelijk de watchdives WD007 NTTD v4 binnen. Mijn eerste Chinees, maar wat een bizarre kwaliteit voor het geld. PT5000 liep meteen en mooie sweeping second. Ben erg content.
En titanium, dus super licht qua gewicht.
Voor hoeveel gekocht en waar?
Heel mooi. Wat was je inleg
en waar gekocht?
Op het forum gekocht
je kan het horloge op AliExpress kopen weet daar niet de prijs . Of adres hier onder .
Thorn
Tuna
Titanium
Ziet er gaaf uit, heel veel draagplezier gewenst.
Welkom bij de club!
Ik kan je gevoel heel goed voorstellen, dat hebben vele HF leden die regelmatig hier posten ![]()
Ziet er mooi uit en ik denk dat mesh wel lekker zit om je pols. Heel veel draagplezier gewenst!
Nice!!
Yes sirrr
![]()
Thanks ![]()