Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Hier iemand ervaring met de Baltany pie pans? Die ziet er toch wel heel mooi uit…

Ik zie het goed gebeuren dat de grotere webshops deze kosten voor eigen rekening gaan nemen. AliExpress betaald nu ook al de invoerrechten.

1 like

Bij een horloge maakt het mij niet uit, maar ga geen bandjes en andere prul meer van bv 3 euro bestellen als er nog €6 bij gaat komen.

2 likes

Het gaat 2 euro per product regel worden. Dus als je 1 bandje besteld is het 2 euro. Als je 10 van dezelfde bandjes of iets anders besteld blijft het 2 euro. Bij 10 verschillende producten betaal je dus 10 x 2 euro, dan begint het idd toch aardig aan te tikken bij goedkope producten

1 like

Ik ga nu echt geloven dat jij een eigen deal heb met onze Chinese vrienden .?

1 like

Prima maar zeg dat dan …

Nu pas? :joy:

4 likes

Maar dit zou me wel eens kunnen tegenhouden ja…een bandje, of een tooltje, of andere artikelen van een paar euro…als er per product €2 bijkomt, is dat voor een simpele bestelling zo €10-15 extra.

Bedankt voor je bestelling !
We gaan ermee aan de slag

5 likes

有志者事竟成 (Yǒu zhì zhě shì jìng chéng) Waar een wil is, is een weg :wink:

1 like

Ik heb ongeveer 100 chinese meubelstukken , porselein , schilderijen , speksteen snijwerk en hard houten snijwerk beelden en nu zeg je dat jou acount eigelijk een Chinese influenser is , ik hoop van niet ?

Heb je nou van je huis een Chinese tempel gemaakt, ik hoop van niet ?

2 likes

Nee is me pensioen . :smile:
Catawiki…

1 like

De enige China town in Monnickendam :joy:

1 like

1

Jij bent een aardige robot :smile:

:+1:

Hulp troepen ?

Ik heb toch een QC issue met de WD007. De bezelinlay en de bezelhoeken zelf zijn niet goed aligned. En als je het eenmaal ziet, dan blijf je het zien.

Heb al een mail gestuurd en ze komen zelf aan met een refund van 15 dollar. Ansich net voorstel maar heb een tegenvoorstel gedaan.

1 sturen van een aligned bezel. Heb namelijk de tools. Alleen is hier wel de vraag of de bezel makkelijk eraf komt zoals bij de meeste horloges.
2 refund accepteren, maar wil wel een nato strap (vergeten te bestellen hahah)

Wat zouden jullie doen?

1 like

Bezels van duikers… Heb ik andere ervaring mee.

Maar idd lijkt te ver naar links zijn uitgelijnd.

Je zou ook nog kunnen proberen de inlay er uit te halen en opnieuw vast te plakken, toch