Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Bij oom ali.

I just found this on AliExpress:
€286,32 | 36mm Merkur Watches Vintages CLASSIC CROSS LINE DIAL Original Design Handwind Mechanical Watch for Men Salmon Relogio Masculino

Uiteindelijk had ik hem voor net aan 80.

2 likes

Dan kan die koraal rode er wel uit😁

1 like

Ongekend

15 likes

Hahah die blijft nog :slightly_smiling_face:

1 like

een-gasfornuis-met-blauwe-vlammen-op-de-brander_904215-18

Wat ga je koken? :wink:

4 likes

Haha

1 like

12 likes

Goed om te horen dat het nuttig advies was. Hopelijk komt het horloge snel binnen en deel je daarna mijn mening over het horloge :slight_smile:

Ik denk dat je hier toch een maandagochtend model / QC dingetje te pakken hebt @Tsuyosa.

Zag je bericht al eerder maar vandaag pas weer in de gelegenheid om de mijne te dubbel checken.

Op geen enkel punt op de bezel zit bij mij speling. En ja, ik heb horloges met een zwaardere bezel / clicks qua gevoel, maar ik vind deze juist heerlijk rond draaien. En zelfs het geluid spreekt mij wel echt aan…

Toch is deze wel lekker :smile:

Merk dat de nicotine mij niet stoort, het valt wel mee in het echie.

10 likes

En de twee samen.

8 likes

Helaas kan ik geen video hier plaatsen om te laten zien dat het niet hoort zoals het wel moet.

Ik ben de kwaliteit gewend van de WD5513 en Thorn T023 bezel. Solide! dat was deze in ieder geval niet.

Niet nodig joh, ik geloof je.

Reageerde er meer op omdat ik dat “probleem” zelf niet herken bij mijn exemplaar én het horloge dus ook niet zou bestempelen als “mindere kwaliteit”.

Goed om een genuanceerd beeld hier te schetsen voor iedereen die overweegt om er een aan te schaffen in de toekomst :slight_smile:

9 likes

Dit blijft voor mij echt een topper:

5 likes

Mooi horloge Alleen jammer dat die lugs zo lang zijn . Zie ik vaker bij Chinese horloges.

1 like

Een Mother of Pearl dial verandert van kleur afhankelijk van licht en kijkhoek (roze, blauw, groenachtige tinten). Heeft een natuurlijke glans / iriserend effect zoals je in schelpen ziet.

7 likes

Klopt, is echt TOP shampoo.
Over het horloge kan ik niet oordelen.:wink:

3 likes

Op rubber…beter

13 likes

Heren , Watchdives.com opent niet ?
Ik heb een order van 3 december en wil even kijken hoe ver het staat . Het is aangemeld bij DHL .