De site werkt hier gewoon.
Idd de link doet het weer . Ik weet nu waar me pakket is .
In NL ![]()
Een Fang Zhen Peking zo te zien? (Grappig dat men in het Middle Kingdom Peking gebruikt ipv Beijing, maar dat terzijde).
Meerdere bestellingen boven de 150 euro komen zonder inklaringskosten door, hierbij een bestelling onder de 150 euro !
Er is geen peil aan te trekken met die oranje ratten.
Andre heb jij deze shampoo ook dan🤣?
Ik vind van niet, ik heb die band ook op mijn beide tuna can horloges, ik vind die metalen band echt heel mooi.
Kan niet zeggen dat hij lelijk is, zeer zeker niet.
Had hem er ook bij uitgekozen.
Maar vind de kwaliteit van het staal zo matig dat het
voor mij het plezier een klein beetje doet bederven…
Rubber lost dat op. Dolle pret
Als jij er maar blij mee bent, daar gaat het om. Het is echt een top horloge.
100x beter op rubber. Stalen band klopt niet op dit model en doet hem heel lomp ogen. Gaaf ding
Mijn recente bestelling zit op 159,-…
Hopelijk heb ik mazzel.
Wordt er eigenlijk met de oorspronkelijke waarde of de uiteindelijke aankoopwaarde gerekend voor de berekening van evt inklaring en btw ?
Joost mag het weten…
Hoop dat je mazzel hebt.
Ik moet altijd inklaringskosten betalen als iets door de douane moet…
Dat bedrijf moet die zending toch aannemen ![]()
Echt een mooie horloge! Op rubber ook erg gaaf
Zelf vind ik op de stalen band ook erg mooi staan. Tis echt een topper hoor ![]()
De opgegeven waarde plus de verzendkosten volgens mij. Dan hebben ze ook nog wat slimmigheid erin zitten om ondergewaardeerde pakketjes te voorkomen.
Ik moest laatst 22,61€ betalen bij PostNL over 162.80€
In die 22.61€ zit 8.00€ administratie kosten .
Is dat een nieuwe kleurstelling?
De PT5000 in mijn Thorn lijkt wat langzamer te gaan lopen. (Was 2 weken geleden toen hij nieuw was gemiddeld -2, inmiddels richting de -6). Is dit inlopen, of moet ik me zorgen maken? -6 kan ik prima mee leven, als het steeds langzamer blijft gaan vind ik dat minder leuk. Iemand ervaring hiermee?
Dat is volkomen logisch.
Ik ben het ermee eens.