Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

You live only one :wink:

Jawel, zeker eerder gezien, maar wat een fabrikant bedenkt is daarom niet meteen perfect.

Moest er even aan wennen, misschien is t dat.

Ah ja. “klant”

:joy::joy::joy:

Of cliënt, zoals verslaafden worden genoemd in een afkick centrum.

Maar lees t in t Engels, ik weet niet wat klant of afnemer in t Mandarijn is.

Die wijzerplaten zijn echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Vandaag op 'n bruine band.

7 likes

Ik bedoelde het niet als aanval op jouw woordkeuze :wink:

1 like

Sugess S466 Slim master 9 mm, hi beat 28.800 movement Miyota 9015 :ok_hand:t4:

4 likes

het lijken gemanipuleerde foto’s… oogt platter dan hij echt is. hier valt te zien dat hij daadwerkelijk dikker is.

4 likes

13 likes

Vandaag de Agelocer Schwarzwald Skeleton opgehaald. Fascinerende dial en netjes afgewerkt. Het leren bandje is ook prima en zit erg fijn. Toch ook wel een puntje van kritiek, de rotor maakt best veel geluid. Zal toch even wennen zijn.

4 likes

Ben er inmiddels achter dat dit vaker komt. Waarschijnlijk een combinatie van keramische lagers en het feit dat het een Skeleton is. Omdat het zo open is komt er meer geluid naar buiten

1 like

Mocht dat niet het geval zijn: laat maar weten :innocent:

1 like

Dit is toch wel een blijvertje haha. Mocht je hem zelf willen bestellen. The Watch Gallery is een horlogerie in Frankrijk. Dus geen extra kosten mbt invoerrechten en btw. Ligt ie voor 222 euro op de mat thuis

1 like

9 likes

Vanmorgen onverwachts snel stond Postnl voor deur. De Addiesdive Captain Willard is gearriveerd :star_struck:
Ook hier erg happy mee :heart_eyes:

12 likes

Laatste grote aanpassing gedaan wat betreft de vorm van de kast. Was er vanaf het begin al nie tevreden mee gezien de bochten niet diep genoeg waren, inclusief de ronde lugs uiteraard die ik al eerder had uitgevoerd. Dit lijkt er meer op, net zoals de echte :slight_smile:

7 likes

De San Martin SN0133G met koningsblauwe emaille wijzerplaat is voorzien van een saffier bezel en saffier bubbelglas met AR-coating, wat zorgt voor een heldere en luxe uitstraling. De opgelegde indices dragen niet alleen bij aan het hoogwaardige design, maar verbeteren ook de afleesbaarheid.
Persoonlijk ben ik een groot fan van de jubilee band: deze draagt bijzonder comfortabel en geeft het horloge tegelijkertijd een chique uitstraling. Als kers op de taart is dit model uitgerust met een on-the-fly clasp, wat het draaggemak nog verder verhoogt.

Weer een geslaagde model van San Martin!

10 likes

Deze kleur indices vind ik echt zoveel beter dan bij Thorn :+1:t2:

1 like

Mooie kleur. Wat ik niet zo goed snap met San Martin is waarom hun wijzers altijd zo simpel en plat lijken. Lijkt zo geen enkel facet of “diepte” in te zitten - gewoon platte gepolijste “plaatjes” naar mijn gevoel. Vanop foto toch, nog nooit een SM gehad.