Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Dank je! Ben er ook erg tevreden over. Baltany heeft altijd een hele nette afwerking. Deze is met zijn matte plaat, alu bezel en 39mm echt een topper.

1 like

Mooi, BoR band, OTF clasp :+1:
Weet je toevallig de maten?

36.5mm bezel

1 like

Heeft iemand toevallig de blauwe yachtmaster achtige sugess? Ben erg benieuwd naar ervaringen daarmee

Mijn Octopus staat al sinds 15 dec. op “aangekomen in transitland/regio”.

Normaliter zou dat toch iets vlotter gaan, iemand daar ervaring mee?

Heb een dag later bandjes besteld, maar die hebben t horloge ingehaald, die komen vanmiddag al.

Mijn BOR uit Australië staat al sinds 24 september op aangekomen in land van bestemming, maar bij is nog niks afgeleverd, het gaat ook wel eens niet goed, helaas.

Dat is letterlijk een aantal dagen geleden. Het is gigantisch druk nu vanwege de feestdagen.

2 likes

Zeker waar, maar t is dan wel willekeurig, aangezien de beide bestellingen op zelfde datum uitgeklaard zijn bij douane in China, maar t horloge een dag eerder vertrokken is met t vliegtuig.

Achja, ik ben ook gewoon ongeduldig😋

1 like

4 likes

Zo’n cool ding!

9 likes

13 likes

Straks bericht gekregen dat hij overgedragen is aan PostNL. Heb nu ook inklaring+btw betaald, dat was €22,50.

Hij staat nu gepland voor bezorging a.s. maandag!

Naar aanleiding van de vele vragen liet Watchdives weten een eenmalige batch van 50 stuks te hebben geproduceerd. Binnen twee dagen waren ze volledig uitverkocht. Hierbij mijn nieuwe aanwinst! Het gaat om de Gold Speedmaster WD1863 met het Seiko VK63-uurwerk.

12 likes

Ze leggen er natuurlijk meteen een apart voor jou, je bent hun nr.1 cliënt.

Nee, zonder gekheid. Mooi horloge, ben niet zo gek van goud, maar dit smoelt best aardig!

Overigens mijn WD op een nato gezet.

Moet er nog een beetje aan wennen.
Het leek me een fijne afwisseling, maar weet niet helemaal of t matcht.

7 likes

Ik vind m echt prima staan, zwart matcht mooi met de bezel en het streepje mooi met de wijzers en indices

1 like

Ik ga juist heel goed op deze combo! :ok_hand:t3:

Natuurlijk matcht het wel. Tudor doet het al jaren zo. Je gaat toch niet vertellen dat je dat nog niet gezien hebt. :joy:

5 likes

Er zijn zat horlogemerken die dingen produceren die ik het niet vind matchen :joy:

2 likes

Daar heb jij een punt. Maar als je deze combinatie nog niet kende heb je wel onder een steen geleefd hoor. :joy:

You are the chosen one :open_mouth:

1 like