Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Die is inderdaad BIG :star_struck:

Hier de mijne…. Say hello to my little friend :joy:

8 likes

Vroegen jullie dan ook aan mensen met een 38mm waarom ze het horloge van dr vrouw/moeder aan hadden? Wat een apparaten zeg

2 likes

Beam us up, Mr. Scott," :joy:

1 like

Ergens wel ruig, niet zozeer als horloge, maar t is haast een beetje steampunk ofzo

1 like

Hahahahah leuk om Diesel fans hier te zien.
Heb deze baksteen nog liggen, als je ruzie met iemand hebt hoef je alleen maar te gooien :joy: EHBO gegarandeerd​:ambulance:

1 like

Hij doet me heel erg denken aan de Pip-Boy van de Fall Out games en serie. Die heb ik op de kast staan, misschien ook maar als horloge gaan dragen :laughing:

3 likes

Na lang twijfelen over een andere blauwe duiker om m’n Seestern S434 te vervangen (hier in 't blauw btw), gekozen voor de Watchdives EXD 40, in 't blauw. Hopelijk krijg ik 'm snel maar met de feestdagen zal levering wel wat langer duren waarschijnlijk.

11 likes

Kan makkelijk doorgaan als zo’n pols-apparaat van Battlestar Galactica :joy:

1 like

YES!:shark:

8 likes

Staat je goed :smile::ok_hand:t3:

Heb ongeveer dezelfde ontvangen vorige week. Zonder de vis embleem dan. Tis een erg mooi afgewerkt horloge en draagt erg comfortabel. Heb enkel de clasp vervangen voor een verstelbare sluiten (otf adjustment). Echt een goede koop!

gefeliciteerd en geniet ervan :+1:t4:

1 like

Nieuwe dial van Cronos :hourglass_flowing_sand:

13 likes

Wauw :star_struck:

Lijkt de kast van de L4060 te zijn, maar dan met nieuwe kleurtjes?

Voor L6049, 36mm, Miyota 9015

12 likes

Was het toch bijna gelukt om in december niets aan te schaffen. Net deze Agelocer besteld bij The Watch Gallery in Lille. Aangezien de verzendkosten net zo hoog zijn als zelf het tripje te maken, zaterdag maar een dagje Lille doen en het horloge oppikken :grin:

11 likes

Fraai ding!

1 like

ze komen eraan

22 likes

Ziet er erg fraai uit!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like