Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Waar is de achterkant van? Lekker hoor

Of de secondewijzer ontbreekt…

Hij is nog in ontwikkeling, meer foto’s volgen later denk ik

Volgens mij staan de GMT- en seconde wijzer op dezelfde positie

Dat zou ook kunnen, lijkt er nog het meest op dat er met het photoshoppen iets fout is gegaan. Maar ik zou dit wel willen hebben, met dat Lapis, de Afghan Explorer.

Mijn eerste San Martin op Jubilee band is binnen

14 likes

8 likes

8 likes

Ik heb hetzelfde. Ik ga toch niet kopen en ga voor een 323904

Ben helaas een paar jaar en dus een paarduizend euro te laat

Tja ook deze kon ik niet laten gaan! Vind hem echt super gaaf! Zeker een blijvertje!!

15 likes

Flinke beuker hoor

Wat een unit zeg! :open_mouth:

Wat is t formaat?

Klopt helemaal. Ik ben de laatste tijd weer helemaal fan van wat grotere duikers! Heb nog een foto erbij gedaan kun je zien hoe die op mijn pols zit. Ruimte genoeg :wink:

Echt hè :muscle:t4:
Tis een 46 mm omtrek zowel kast al lug2lug.

Daar kweek je wel spierballen mee ja :wink:

af en toe van pols verwisselen om ongelijkheid tegen te gaan :rofl:

2 likes

Ooit begonnen met Diesel “Only the Brave” collection horloges met kastmaten van 50,51,52 mm :see_no_evil:
Naar mate de jaren overgegaan naar 44-45 mm.
Nu zit mijn smaak 37-40mm max.
Wat een transformatie :joy:

2 likes

Iemand hier toevallig ervaring met Rolex Explorer II Homage varianten? Ik ken de WD16570 GMT van Watchdives. Maar is dit de beste Homage Polar die er te krijgen is, of zijn er mooiere/betere varianten?

Heb nog steeds de Diesel Only the Brave horloge in de la liggen (met die drie wijzerplaten). Was in de periode dat grote horloges in waren, net als die Invicta’s. Dat waren ook kasten van 50+ mm :rofl:

ik heb jarenlang grote horloges gedragen… diameters 43/45 en af en toe uitschieters naar 50(+). Heb de laatste jaren alleen maar horloges van 38 t/m 40 gedragen, muv mijn Oris van 43,5.

Nu vind ik het weer leuk om weer terug te gaan naar 43 t/m max 47 mm.
Tja het moet je hobby maar zijn hè :wink: :joy:

Toen: Wow :hushed:
Nu: OMG wtf :exploding_head:

4 likes