is dit model nog verkrijgbaar, google/ali search levert niets op…
Bij dit soort posts denk ik vaak “f#ck it ik koop er ook een”. Ik weet dat hommages nooit blijven en het uiteindelijk geld kost. Maar toch elke keer die twijfel weer ![]()
De advertentie op Ali is er niet meer, maar je kan de winkel zelf een bericht sturen. Hruodland official store.
Bij twijfel. Doen ![]()
Ik heb deze onderweg. Ziet er goed uit, handwind, en verrassend veel geschiedenis achter het merk. Maar is it any good?
Vandaag gearriveerd…mijn eerste Heimdallr de “MM300” versie. Wilde vroeger altijd al zo’n model hebben maar altijd weer voor iets anders gegaan. Nu eindelijk toch de trekker overgehaald en voor de Heimdallr gegaan. Scheelt een hoop met de Japanner hè ![]()
Horloge ziet er strak en goed afgewerkt uit! Wijzerplaat vind ik persoonlijk erg gaaf.
Bezel Action is heel goed en strak, geen misalignment ![]()
Heb de standaard clasp vervangen voor een OTF clasp.
Zeer content mee ![]()
Nog wat extra foto’s van mijn nieuwe tourbillon om toch even te benadrukken dat er ook heel wat leuke en meer originele horloges uit China komen:
Mooi! Logo is ook iets mooier als de vorige, die vis.
Ik heb t broertje, de SKX, en dat is ook een topper hoor!
Het zit gewoon heel deugdelijk in elkaar, die witte zou je ook bij Watchdives kunnen kijken. Dat is ook een mooie variant.
Tis inderdaad wel iets anders dan de vis logo. Vind het wel mooi staan. Alhoewel ik die logo niet echt storend vind.
De SKX is zeker erg mooi. Heb zelf de originele SKX (009), pepsi variant, op een Jubilee bracelet. Echt heel gaaf ![]()
In die fase zit ik. Ik heb de wens om de ‘fun’ factor aan te wakkeren bij mezelf
Waarschijnlijk waar maar dat geldt voor vrijwel ieder horloge, de drang naar wat anders blijft toch sterk aanwezig
Misschien nog wel minder dan bij een 'gerenommeerd ’ merk , gezien de aankoop prijzen ![]()
Iemand ervaring met Militado?
Heb oog op de ML16, en de ML14, maar kan moeilijk inschatten of dat merk wat levert of niet.
Yes! İk heb hem gehad en mijn ervaring hier gedeeld
Je kan het hier lezen ![]()
Gave en stoere horloge! Hou ik van. Mooie wijzerplaat ![]()
De wijzers lijken me wat uit verhouding.
Seconde te groot, de rest te klein. Kan er de vinger niet op leggen maar klopt ergens niet.
De wijzerplaat spreekt me niet aan, band en kast wel.
Ik zie de GMT wijzer niet? Verder prachtig horloge.