Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Echt prachtig! Maar die merknaam knap ik echt zo erg op af. Heb dan liever een logo oid.

1 like

Flipt de datum helemaal niet of is het een kwestie van de wijzers opnieuw monteren?

Tja. “Homage custom” hadden ze weg mogen laten van me, maar voor de rest valt het wel mee hoor.
Die kleur is echt fantastisch. Krijg ik niet op de foto. Kleur heet petrol ziet ook uit als benzine.

Hey, hij flipt wel als ik hem manueel verzet of doordraai maar niet als hij het op eigen kracht moet doen.

Oei.

Weet je wat er in zit aan mechaniek?

Een pt5000

Iemand zou kunnen kijken of het dingus een beetje los zit. Maar anders :sweat_smile:

mooi! zelfde kwaliteit als de ixdao? deze scoort voor mij 10x keer meer omdat ze nu niet zo’n domme ‘‘logo only’’ erop hebben zitten

2 likes

Leuk hè de verschillende meningen ik vond juist de met dat ‘domme logo only ‘ de mooiste :grin:

Ik heb dezelfde met een SW200 erg mooi met die plaat en moeilijk op de foto vastleggen :grin:

1 like

Geen idee. Vandaag kreeg ik de vraag welke kleur ik wilde en heb voor de F1 (groen met gouden wijzers) gekozen. Deze zal logo only zijn.

Ik ben heel erg onder de indruk van de Hruodland. Uitstekende kwaliteit en die dial is niet normaal mooi.

1 like

Heel mooi horloge maar de tekst op de dail , had niet gehoeven, zeg ik dat netjes ?

1 like

Machinist trek ik nog wel. De bovenste tekst wat minder indd. Wel een mooi horloge verder !

1 like

11 likes

Goedemorgen Middle Kingdom

12 likes

Vandaag klussen bij schoonzus, klussen doe ik liever met een Pagani Design :innocent:

9 likes

Hoe bevalt zo’n Pagani design nou? Heb er al zo vaak naar gekeken, maar de knoop nog niet door durven hakken.

1 like

Ziet er toch niet verkeerd uit op de fotos

4 likes

Ik dacht zelf ook inderdaad dat het storend zou zijn, maar om de pols valt het echt mee en het geeft de dial een mooie balans.

1 like

Afwerking is bizar goed. Vooral de band.

11 likes