Ik denk uurwerk swappen , ofwel nieuw uurwerk moet wel los te koop zijn …daar weet ik verder niks van …
Heel dik in t zwart! Oranje wijzers is mij net iets teveel kleur, maar verder erg dik!
Het punt was geloof ik er geen wegwerpartikel van te maken… Het uurwerk zou dan ook geen wegwerpartikel zijn…
Al vraag ik me af, wat slechter is voor het milieu, al dat metaal recyclen of weer flesjes synthetische oliën en dergelijke…
Tja wie zal het zeggen ![]()
Tja is ook een kwestie wat je niet vaak tegen komt op het forum alles weggooien of uurwerk swappen , er zit ook weinig in de pot . …
Veel beter idd! Felle lume ook ![]()
Dit horloge is dan ook ook van de buiten categorie,
80€ netto ![]()
Vandaar die lume , even morgen ochtend kijken … ![]()
Vind ik ook
Thanks!
Denk wel dat ik de lederen bandjes in ga wisselen voor rubberen.
![]()
Wat is dit??
Erg mooi
Dit is een Addiesdive AD2030. Beste 40 EUR uitgegeven aan een horloge tot nu toe.
In juni retour gestuurd naar het Middle Kingdom omdat de datum niet flipt rond middernacht. Volledig terugbetaald, maar kennelijk nooit opgehaald door de verkoper. Dus vandaag terug om mijn pols. ![]()
Soms heb je geluk! Wat een beauty ![]()
Holy moly wat een ding. Vandaag aangekomen. Een van de laatste. Heb ook nog een Ixdao incoming, maar de kwaliteit druipt er vanaf. Iemand nog een halflink liggen?
Net in de bus. Een seastern 600t clomage.
Blij met het ding. Het saffier valt positief op als mooi doorzichtig. En de band heeft wat compromissen maar is wel heel comfortabel. ![]()
Tefens mijn eerste duiker. Ik vind ze normaal helemaal niets voor mij, maar deze stijl stond me wel aan.
Eens kijken hoe het bevalt.