Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Omdat de Thorn froggie nog wel een paar weken op zich laat wachten… gister toch maar 2 spechten besteld. De aqua en de naut. Ik ben erg benieuwd hoe die gaan zijn….

Vet ding! De stalen bezel is echt gaaf. De wijzerplaat lijkt hier mooier dan op de standaard foto’s. Op rubber lijkt ie me nog mooier. Willard’s op bracelet vind ik nooit zo mooi lijken, al heb zelf nooit eentje gehad.

1 like

15 likes

8 likes

Dit is de San Martin SN0004 GA .
De lume met een lantaarn geactiveerd :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

6 likes

Horloge ligt ook erg comfortabel en vlak op mijn pols. Vind hem zelf ook erg vet!
Ben zelf meer een bracelet man, maar op rubber gaat ie zeker niet misstaan.

:ok_hand:t4::facepunch:t4:

Waar denk je dat het hem in zit? Je benoemt namelijk ook veel positieve punten.

Ik ben erachter, formaat…gewoon net te klein naar m’n zin.

Nu maar een 39mm Cronos besteld😌

Deze gaat in het blauw of retour.

1 like

Hier hetzelfde. Vaak mooi gemaakt en functioneert uitstekend maar het is allemaal net niet.

Volgend horloge wordt weer een Seiko, Casio of Tissot.

1 like

7 likes

Kan me dat heel goed voorstellen.
Baltany 36mm gehad en gelijk weg gedaan.

Met de Cronos 39mm ga je goed zitten😉

8 likes

Aha ja dat kan net het verschil maken. Voor mij is 36mm perfect, maar had ervoor een 38mm San Martin “Ranger” en die vond ik dus net te groot. Dus toen voor deze gegaan…

9 likes

Ja, die past mooi, ik vond hem bij mij echt te klein.

Ik hoop de opvolger snel in huis te hebben:)

1 like

Wat heb je met de 36mm versie gedaan? :sunglasses:

Verkocht aan @Watchlover7 :slight_smile:

3 likes

Voor de collectie wilde ik nog een dress watch hebben. Zal hem niet veel dragen (denk ik), dus voor een leuk prijsje deze I&W gekocht.
Vind hem zelf wel erg geslaagd voor een dress watch. Hard mineraal glas en 42mm diameter… goed genoeg voor mij :wink:
Leren bandje vervangen voor deze Milanese.

13 likes

Veel te lang mee gewacht. Maar daar is hij dan :heart_eyes: dank @Lampenkap90 !

14 likes

Vandaag het middle kingdom kerstkadootje om de pols. Al zijn we meer van de vintage, ik kan dit toch wel smaken met die gekke dial. Leuk ding en hij draagt comfy. In het donker lichten de spookjes blauw op, echt leuk om zien

18 likes

Vandaag de poor mans GS :wink:

17 likes

Foto :grinning:

1 like