Horloges uit "Middle Kingdom" II

Yes:

1 like

Ik zou graag even advies vragen aan de kenners.

Ik heb interesse in de San Martin 62MAS versie en nu zijn er meerdere versies. De twijfel slaat toe, welke te nemen:

• SN007-G V4, de 41mm variant
  • SN007-G-B, de 39mm variant.

Wat zijn de voornaamste verschillen behalve de 2mm verschil? En ga je die 2mm echt aanmerkelijk zien?

10 likes

Ja. Ik heb het model in 41mm van San Martin gehad en in van 39mm van Seestern (tegelijkertijd, andere kleur wp), en dat merk je met dragen echt. Ook de verhoudingen op de wp zijn daardoor anders.

Thanks. Uit verschillende reviews begrijp ik dat de 39mm wat beter geproportioneerd lijkt, wat is jouw ervaring?

1 like

Dat komt dichter bij het oorspronkelijke ontwerp van Seiko, dus ja.

1 like

Zo, dat was de snelste beslissing ooit, zojuist besteld op Alie voor een prijs waar ik 'm echt niet voor kon laten liggen. Ben benieuwd!

1 like

We zien de NA wel komen!

Deze nemen, bij twijfel altijd kleiner

4 likes

done, check

1 like

Gaat goed komen, lang geleden dat ik een horloge heb besteld op Alie. Benieuwd hoe lang dit gaat duren of er nog import bij komt

1 like

Tegenwoordig heb je ‘m na een weekje ongeveer al binnen en eigenlijk nooit importkosten ontvangen vanuit China.

1 like

41 mm variant

39 mm variant

Allebei geweldige horloges, maar eerlijk is eerlijk die 2mm verschil voel en zie je wel :wink:

4 likes

Thanks. De 39mm variant is onderweg en naar ik gelezen heb is de bezel wel 40mm. Heb ook een 39mm Sugess Daytona en die draagt qua formaat super.

Ik heb een 39mm BB58 en die draagt fantastisch op mijn niet zo frêle 18cm polsje

4 likes

Oh, daarom is mijn vrouw met mij getrouwd… :thinking:

3 likes

9 likes

San Martin, fraai merk :innocent:

8 likes

Goede combi :ok_hand:t3:

6 likes