Horloges uit "Middle Kingdom" II

De discussie wordt voortgezet vanaf Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1) - 4187 van Adrianb.

Eerdere discussies:

Fasten seat belt :airplane:

7 likes

Nieuw topic, nieuwe kansen!

Een gedeelte van mijn papadag collectie;

12 likes

De Ixdao Engineer spreekt mij het meeste aan. Fijn, dat je de plaatjes plaatst.

2 likes

3 likes

Mijn andere NA uit Middle Kingdom deze week: Militado D12 V2. Ik heb er hier iets meer over geschreven.

9 likes

Dat begrijp ik heel goed, eenmaal in je hand en om je pols ervaar je verbazingwekkendheid :wink:

10 likes

7 likes

Hij is binnen hoor :heart_eyes: grijze wijzerplaat

Witte wijzerplaat word niet meer gedragen. Staat in het blauwe gedeelte :saluting_face:

9 likes

Wat een gave wijzerplaat is dit!

5 likes

9 likes

Wat een kleur :star_struck:

15 likes

Vandaag een nieuwe band gezet aan mijn Steeldive, ik vond de originele niet mooi en ook niet lekker zitten. Ik wilde wel een originele, deze net aangekomen, meteen op maat gemaakt en eraan gezet. Met het horloge ben ik super blij, zeler nu met deze mooie band.

3 likes

Ah verdekke. M’n Baltany doet 't al niet meer goed.
Wanneer je de kroon ontschroeft gaat ie niet goed in de eerste en tweede posities om datum/tijd te wijzigen.

En als ie toch in de tweede positie krijgt, dan krijg je 'm er niet meer uit, en zit ie de wijzers terug te draaien terwijl je de schroefkroon indraait :confused:

Beweging is een Seagull ST1731. Iemand al ervaring mee gehad?

Baltany heeft wel goeie customer service en ook een actieve facebook groep waar ze snel op vragen reageren, ik zou het hun vragen en hem terugsturen. Lijkt een probleem met de keyless works, ws ook niet al te ingewikkeld om te repareren.