NA bescheidenheidje

NA! Eerder deze week kreeg ik de erg mooie Watchdives WD0003 binnen waar ik ergens anders al meer over geschreven heb. Alleen was dat niet het enige in het pakketje.

In het pakketje zat ook dit bescheidenheidje van Militado. Bescheiden in prijs en bescheiden in formaat want 36 mm. Ik vond de bruine sunburst wel leuk en mooi genoeg dat dit mijn eerste dirty dozen geïnspireerde horloge ging worden. De bruine dial zit ondanks de bescheiden prijs toch achter saffier glas. Die bescheiden prijs doet wel terecht vermoeden dat dit quartz is – ik heb even een fase – in de vorm van een Seiko VD78 Movement. De small seconds hand tikt eenmaal per seconde en raakt eigenlijk verrassend mooi de markers.

Overigens is dit niet de geleverde strap. Het horloge kwam met een ongelofelijk goedkope zwarte nato. Teleurstellend want die was niet besteld, besteld was de “Leather Band”; eentje die lijkt zoals de strap hier op de foto maar dan iets donkerder. Maar: niets dan hulde voor de Watchdives klantenservice! Mijn mail werd snel en vriendelijk beantwoord en de juiste strap is alweer onderweg. Dus niet alleen qua horloge verrassend voor de prijs maar ook qua service.

71 likes

Mijn beste,

Een sympathieke aanwinst.
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Leuke horloges. Ik heb zoiets van Baltany en die draag ik ook met plezier. :+1:

2 likes

Wat een leuk horloge! Gefeliciteerd. Goede foto ook.

1 like

Gefeliciteerd met je bescheiden NA

1 like

Mooi! Heb ‘m zelf ook in andere spec:

Verkoper gaf aan dat de militado horloges in dezelfde fabriek en maker word gemaakt als Baltany. Zeker hoge prijs/kwaliteit. Enjoy!

5 likes

Ze vertonen zeker veel overeenkomsten met Baltany! Hoe die relaties nou precies lopen tussen de diverse Chinese merken weet niemand volgens mij :slight_smile:

2 likes

eenvoud siert hem :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier met je leuke aanwinst.

1 like

Dat klinkt als een klok :yum:
Veel plezier er mee!

1 like

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Is inderdaad een mooie kleur.
Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Leuk horloge. Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst :ok_hand:t3:

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Erg leuk aankoopje :ok_hand:t3: En zoals eerder al opgemerkt is: mooie foto!

1 like

Leuk horloge hoor! Veel plezier ermee.

1 like

Dat bandje staat 'm prima, leuke aanwinst en veel draagplezier gewenst.

1 like