NA: Betaalbare liefde 😍

Soms zie je een horloge en ben je gelijk verliefd. Gelukkig is de portemonnee een beperkende factor anders blijf je bezig. Maar wat als het object van je liefde betaalbaar is? Nauwelijks meer dan honderd euro? Hoe sterk kan of moet je dan nog zijn?

In mijn geval niet dus. Zie hier mijn NA: Watchdives WD0003 in teal zoals zij het noemen. Of turquoise of petrol of tja, hoe heet deze kleur eigenlijk? Wat de kleur steelt de show. Gelukkig zijn de overige details gewoon mooi afgewerkt zodat het niet afleidt van de dial: mooie opgelegde markers, niet spannende maar wel zeer nette wijzers die niet te groot of te klein zijn. En dit alles in een case van 38mm die afwisselend geborsteld of gepolijst zijn. De band sluit mooi aan en is verder gewoon fatsoenlijk.

Voor zo‘n twintig euro heb ik een on-the-fly adjustable clasp erbij gekocht. De standard clasp is eigenlijk prima maar ik wilde wel eens een “OTF” clasp proberen. Monteren was veel friemelwerk door de gebruik van én schroeven én pin en collar én splitpennen maar het is gelukt.

Movement is een Seiko meca-quartz. Ik wissel dagelijks van horloges dus eentje die niet eerst goed gezet hoeft te worden is wel eens welkom.

Terug naar de dial: mooi hè? :heart_eyes:

Overigens ook met o.a. aventurine dial te krijgen. Lees hierover het verhaal van @jurgen0411.

87 likes

Net horloge hoor, ook nette band :ok_hand:

1 like

Heel mooi. Prachtige kleur. Gefeliciteerd!!

1 like

Mooi hoor, veel plezier ermee. :+1:

1 like

Inderdaad mooi, geniet ervan zou ik zeggen :+1:t2:

1 like

mooi, je zou bijna denken dat het een washi-dail van citizen is, zeer mooi :ok_hand:
draag hem met plezier

2 likes

Ziet er goed uit!

2 likes

Eens. Uiteraard zijn de Citizen dials een trap hoger. Maar qua kleur en fumé gaat deze wel die kant op.

1 like

Verstandige keuze!

Mooie dial, prima maat 38mm.

Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Gave kleur zeg! En mooie fotos!

1 like

Mooie plaat

1 like

Mooie kleur. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Mooi ding man.
Heel veel plezier ervan.
Waarom lees ik nou bij het zien van de topictitel, Betaalde liefde? Het zal de dirty mind wel weer zijn.

3 likes

Gelijk heb je. Bijzonder mooie dail. :star_struck:

2 likes

Dank. De horloge verdiende wel mooie foto’s :slightly_smiling_face:

Mijn beste,

Een sympathieke aanwinst.
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi kleurtje, veel draagplezier :+1:

1 like

Heel tof :ok_hand: schitterende wijzerplaat inderdaad.

1 like

Bang for buck, gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :+1:

1 like

Keurige aanwinst.
Draag hem met plezier!!

1 like