Het is dinsdag, je zit op je vrije middag (vakantie) weer eens in het Middle Kingdom-kanaal te scrollen, want ja, daar zie soms van die té mooie horloges voor nette prijsjes. En dat bevalt mijn interesses wel.
En dan zie je een foto van het volgende model, geplaatst door een ander forumlid, met een schitterende blauwe wijzerplaat. Dat wekt natuurlijk je nieuwsgierigheid.
Er staat een linkje bij naar zijn (de [NA-post](NA: Betaalbare liefde 😍 van @joostdh ), dus je klikt en gaat kijken. Met verbazing scroll ik door de post, zoom in, zoom uit, en ga eigenlijk meteen naar Google.
Nog geen drie minuten later zit dat model (de Watchdives wd0003), maar dan met een prachtige paarse wijzerplaat, in mijn winkelmandje, klaar om afgerekend te worden.
En uiteraard gebeurde dat, nog geen minuut later. Priority shipping, natuurlijk! (Wel wat inklaringskosten, helaas ). En vandaag om 14:30 gaat de deurbel al. Wat zijn ze tegenwoordig snel zeg!
Nou, leuk verhaal… maar laat die foto’s eens zien dan!
Kijk maar ff
Super mooi! Eerlijk: dat paars is nog een tandje specialer dan mijn blauwe. Ik heb al een paars horloge (die soms meer roze is en dan weer bijna zwart) anders zou ik zeker verleid zijn deze erbij te kopen. Geniet er van! Had ik al genoemd dat ik m écht heel mooi vind?