Ik heb ook de watchdives BB54 op staal en ben hier ook wel geïnteresseerd in. Al moet ik zeggen dat de stalen band echt bizar goed is. Rammelt niet en zit heerlijk. 100x beter dan een stalen band van een gemiddelde Seiko.
Clockwork Republic heeft deze voor verschillende seiko modellen. Miss passen die ook op een Watchdive. Ze reageren snel op vragen dus misschien het aanschrijven waard
Ik heb ze zelf voor een Seiko 5 en een Speedtimer en de bandjes zijn van hoge kwaliteit en de end links zijn gefreesd.
Op Alie kun je vast wel losse endlinks en losse bijpassende strap bestellen…
Sinds 2 maanden in het bezit van een Rdunae r2x. Het betreffende model is onverwachts een van mijn meest (naast een Seiko Turtle) gedragen horloge van deze zomer geworden. Ik heb ook naar de originele uitvoering van Seiko gekeken. Echter zijn die prijzen veel te hoog en vind ik de reissue‘s net niet goed lukt.
Heb vandaag ook de 6105-8009 hommage van Rdunae gekocht.
Een lekkere daily beater met uitstekende specificaties voor zijn geld.
Om het topic wat extra leven in te blazen, de volgende vraag:
Als je maar één horloge uit Middle Kingdom in je collectie mocht houden; welk horloge zou dat dan zijn en waarom?
Ik ben benieuwd
Voor mij is dat een makkelijke: de Octopus Kraken Explorer.
De enige Chinees die momenteel nog in de collectie zit én deze krijgt zoveel wrist time dat ik soms echt heel bewust een ander horloge moet pakken.
Had de Explorer vorige week tijdens een lang weekend buitenland ook als enige horloge mee, terwijl ik normaal toch altijd minimaal twee horloges mee neem. Het is gewoon een alles kunner die heerlijk om de pols zit, met bijna alles matcht qua kleding en door de micro adjustment ook nog eens heel praktisch is.
What can I say; it’s my favorite at the moment
En nu jullie favorieten!
Momenteel maar een in bezit; specht sohne Vanguard. Afgeleid van de Christopher Ward twelve. Om een integrated bracelet te proberen. Fijn horloge. Maar daar zijn wat mij betreft horloge zoals deze voor; uitproberen of het iets voor je is, doorschuiven en doorsparen voor de real deal. Gewoon fijn dat je niet financieel op je bek gaat als de real deal geen match blijkt te zijn. Bij mij zijn alle hommages en kopiën alweer vertrokken. Zo heb ik de kopie van de GO Seaq gehad van seestern. Wat een horloge! Die seaq zou ik daarom ooit wel willen
Leuke vraag, maar saaie antwoorden zo
Als de zon schijn krijgt hij goede concurrentie van de Addiesdive AD2066 maar de WD7922 kan altijd.
Pfoe. Na lang en veel over en weer met Baltany gaan ze me $20 opsturen en een nieuw ST1731-uurwerk. Dan kan ik nog een horlogemaker vinden, of zelf proberen uit te wisselen.
Had liever een 1:1 vervanging of refund gehad, maar dat is een njet, idem van Aliexpress zelf.
Volgende keer toch maar onthouden ofwel een bog standard NH35, ofwel quartz.
De ST17 is op zich geen verkeerd uurwerk hoor, maar pech kun je altijd hebben. Ik heb twee horloges gehad die defect waren bij ontvangst, 1 ETA 2824-2 en 1 Miyota 9015. Kun je nagaan
Je zou er bijna een van gaan bestellen…
Ik denk toch wel deze. Ik heb een Pagani GMT die ik best vaak draag, maar ik hoef de Rolex versie niet. Die Sugess chrono is top, maar ik zou nooit de Breitling kopen. Heimdallr SKX007 is zelfs beter dan het origineel, maar als 'ie weg zou moeten, nou ja.
Maar dit ding! Ik vind hem zo over de top en onzinnig (een horloge dat je omdraait voor als je polo aan het spelen bent, really?) en gaaf, met die ribbels, dat ik voor het eerst bij een Chinees ding per sé het origineel wil hebben, een echte. Iets groter dan deze, liefst. Geen duo face, want dan heb je er met polo nóg niks aan, en ook geen onzin met maanstanden en zo. Ben al aan het zoeken, maar zolang ik nog niks heb gevonden mag deze Specht absoluut en onder geen voorwaarde weg.