Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Grappig man

2 likes

Daarna wil ik hem eventueel wel overnemen voor 4€ want dit ding zegt “dagelijks horloge”.

3 likes

Inderdaad, daily beater materiaal! Onverwoestbaar met al die “diamanten” :rofl:

3 likes

“Harder dan saffier!”

2 likes

6 likes

Mooi! Ik moest om een of andere reden onmiddellijk aan m’n Beuchat denken.

6 likes

Iemand in het bezit van de PD-2720K? Hoe bevalt die? Ik vind het een leuk horloge, zeker voor dat geld.

2 likes

6 likes

Zag hem laatst op MP staan. Leuk ding?

1 like

Korea is geen Middle Kingdom" maar toch stel ik hier maar de vraag:

wat te doen met een kleine capsule gevuld met blauwe vloeistof, zat verpakt bij een prachtig Tisell horloge?

O.K., kost een habbekrats in vergelijking met wat ik vroeger aan een horloge uitgaf, echter heb er net zo veel plezier van :woozy_face:

3 likes

kleine capsule gevuld met blauwe vloeistof

Zat er toevallig ook een rode bij? Dan zou ik het wel weten.

Vertel grapjas :sunglasses:

1 like

Hoogstwaarschijnlijk Loctite om de schroefpinnen in de band vast te zetten. De lijm heeft als het goed is de juiste sterkte om de pinnen niet spontaan los te laten komen maar om ze wel nog met de juiste kracht onbeschadigd los te krijgen met een schroevendraaier mocht dat nodig zijn.

3 likes

Dat zou zo maar kunnen, ampul zat verpakt bij een schroevendraaiertje, wat attent van die Koreanen.
:sunglasses:

1 like

En denk ik ook de goedkoopste GMT met een true GMT uurwerk die je kunt krijgen nu.

2 likes

V2 speedy incoming😎

1 like

Geen ervaring mee, maar ziet er eigenlijk heel goedkoop uit… Rechte endlinks, vouwsluiting, erg simpel.
Ben beter gewend van Pagani Design.

Maar kun je meer verwachten voor minder dan 50 euro? Heeft wel een eigen smoel.

Deze schitterde mij tegemoet in de aliex horlogedoos

En zie de afwerking van die band

15 likes