Net binnen,deze Watchdives “homage”.
Loop al een tijdje warm van het origineel, maar de dimensies zijn beetje groter dan ik gewend ben.
Eens proberen of het me bevalt.
Net binnen,deze Watchdives “homage”.
Loop al een tijdje warm van het origineel, maar de dimensies zijn beetje groter dan ik gewend ben.
Eens proberen of het me bevalt.
Even aan het bij lezen?
Na de hele dag deze gedragen te hebben komt plotseling dit topic langs.
Alsof het zo heeft moeten zijn.
Was deze al een tijdje kwiijt. Maar vandaag weer teruggevonden.
Ooit gekregen op een zakenreis in China.
De wijzerplaat van deze PD-1758 liet me maar niet los, maar moderne stijl sub kasten met chunky lugs daar kan ik dus echt helemaal niks mee… fixed it!
Bestellen jullie gewoon bij Ali of iets dergelijks of via de website van desbetreffende fabrikant?
Ik zie bij sommige merken nogal een prijsverschil met Ali.
Ik heb die van mij van Ali “Tandorio Official Store”. Als er een sale is krijg je vaak nog extra korting met speciale coupons. Nu is er “Summer Sale”.
Tsja, dat klinkt soms heel aardig, maar aan het einde van de bestelrit zijn ze plots ongeldig
Dit de beste sub hommage die je al gehad hebt? Zoek nog iets voor mee te nemen op reis
Sugess is sowieso de beste sub homage. Vooral de gene met sugess en daar onder nog de tekst erbij. Dat zijn de V1 versies. Nu staat er alleen “sugess” die vind ik persoonlijk minder gezien ze “mindere” kwaliteit bandjes gebruiken. Ja en het oogt zo kaal ofcourse. Los van dat zijn ze de beste homages die je kunt krijgen