De WD7922 heb ik nu en de SM 6200 BB58 V2 heb ik gehad.
De kwaliteit van de SM is wel wat beter, voelt net iets fijner, maar niet veel hoor.
Dikke plus is natuurlijk de fly adjust clasp op de SM maar verder - voor mij - niet veel voordelen.
Lume is vrijwel gelijk, de WD is lekker plat en echt grab&go doordat het quartz is.
Dat was voor mij de voornaamste reden om de WD te houden als werkhorloge.
Op AE. Linkje hiervan mag ik niet posten begrijp ik maar als je “Sanda 1108 Staal” intypt komt hij vanzelf tevoorschijn .
Thanks👌
Gevonden en ook besteld.
Ik heb totaal niets met Romijnse cijfers maar hier past het.
De nieuwsgierigheid heeft gewonnen.
Ik hem voornamelijk besteld voor de afmetingen en vorm. Dat hij wat van de Cartier Tank Must wegheeft (euhuem… ) is mooi meegenomen.
Ik zit al zo lang met dit model in m’n hoofd maar twijfel enorm of dit wel iets voor mij is. Ik draag ook niet zo vaak een pak en ben meer casual gekleed. Op een stalen of suède band toont hij, in mijn ogen, ook meteen wat sportiever dan het standaard zwarte leder.
Zonet melding gekregen dat hij verzonden is dus we zullen het vanzelf wel merken .
Idem hier hoor.
We gaan het meemaken voor nog geen twee tientjes
NA
Veel horloge voor minder dan 10 euro. De band ziet er top uit én echt uit
Voor mijn pols van 21,5 is deze band net draagbaar qua lengte. Beter ware iets langer. De buckle van de vlindersluiting valt te hoog uit.
Voor een foto van dit klassiek ontwerp heb ik een dito interieur opgezocht.
Mocht je het nog niet weten, Watchdives brengt steeds meer modellen uit met het nieuwe/alternatieve ‘drietand’ logo.
Mocht je op Reddit zitten is de Reddit pagina van Watchdives een aanrader. Het merk zelf reageert meestal inhoudelijk op posts en er wordt gesproken over nieuwe modellen waarbij feedback van leden van de sub meegenomen wordt.
Hoe bevalt hij?
Leuk model! Nieuwe logo ook strak.
Haha mooi man. De Pagani was al vrij snel weg bij mij, viel echt tegen oa door de kleine datum erbij. Was hier al aangegeven dat WD echt veel beter is.
Elke keer als ik die foto zie denk ik ziet er echt top uit. En heel eerlijk, ik vind het onderhoud van Omega te duur, zou dan ivm formaat ook de reduced willen hebben maar die heeft dan weer een minder betrouwbaar uurwerk als ik het goed heb?
Goed, WD dus. Welke heb jij besteld is dat de V2? Er staat er in het blauw 1 maar die is duurder dan Ali
Hoor het graag welke jij hebt want die staat top!
Bedankt alvast @Batossai