Voorbeeld van goedkope meuk. Wat opeens gewild wordt door een taalfout. Van iemand op een forum waar ik mee klets
Eentje in de kist, en soms om de pols, is misschien het goede vaccin
Al een poosje deze Baltany in bezit.
Een 36mm automaatje uit de Dirty Dozen-serie. Met een bol saffierglas. Weliswaar is de kast enorm generiek en niet heel speciaal, maar het draagt heel fijn op een lederen Ko-band.
Hij wordt dus regelmatig gewisseld met mijn daily 5-je.
Verkeerde topic denk ik? Deze mooi Japanner hoort hier niet thuis.
Nice. Addiesdive AD2023 als ik het goed hebt? Die komt alleen niet op een Jubilee, staat 'm verrassend goed. Welke bracelet is dit precies?
Van een andere Addiesdive fan
Mensen beseffen niet dat je veel kunt experimenteren met bandjes en kasten heb een 19mm bandje besteld op ali. Op de gok. En hij paste netjes tussen de lugs. Met een 20mm bandje erbij gezien het 20mm bandje mooi tapert gezien de 19band dat niet doet. Maar de 20mm is iets te breed bij de endlinks waardoor hij de lugs raakt. Dus de hoekjes moet je schuin schuren. Valt niet veel op
Cool, mooi resultaat. Ik zit zelf te kijken naar een San Martin sn0107 met PT5000. Die komt ook op een jubilee. Nog niet uit over de juiste kleur en wijzerplaat though (er zijn veel variant). Plaatjes voor de sfeer:
Ook leuk. Maar ben gek op megaquartz altijd mijn voorkeur
Zo jammer dat er een datumvenster ontbreekt.
Ha, geen datum is voor mij juist een grote pre. Matcht ook vaak niet de kleur van de wijzerplaat…
@Watchlover7 in principe heeft de VH31 ook mijn voorkeur en wel hierom:
Addiesdive AD2030
Echter is de PT5000 ook niet slecht:
San Martin SN0021 met PT5000
Er zijn veel spookverhalen over dat uurwerk te vinden, maar vraag me wat daarvan waar is…