Horloges uit "Middle Kingdom"

Ja, zo gaat het bij mij ook vaak. Die zelfbeheersing hou je niet vol.

1 like

Mijn keuze is gevallen op de Cronos :hourglass_flowing_sand:
36mm is geen geschikte maat voor mijn pols, vandaar de Cronos 39mm👌🏽

Prachtige sapphire Applied Hourglass met opgelegde markeringen, en kijk eens naar de lume markeringen

Met een Glide Clasp is het verstellen van de horlogeband een verrijking.

15 likes

:star_struck::star_struck::star_struck::heart_eyes:

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

10 likes

Just 4 the fun of it…deze manga-nees gekocht voor 12 euro bij Ali. Grappig dingetje :smile:

4 likes

Van wek materiaal is deze? Plastic? Vind hem ook wel leuk, maar zou hem waarschijnlijk niet dragen.

1 like

Rubber strap en plastic kast.
Het is een fun watch voor mij. Lekker losjes en niet te serieus… op de feestweek in ons dorp enzo. Ik vind de stijl, dat manga, wel leuk.

1 like

Hoeveel mm is deze?

2 likes

Nee toch? Ga jij je Rolex omruilen voor een ‘echte’ Octopussie :wink:

1 like

Haha, nee hoor. Al moet ik zeggen dat dit wel een nette nasmaak is. Ik ben gewoon benieuwd. Normaal gesproken kan ik wel een inschatting maken, maar nu dus niet.

1 like

36mm

Staat prima op je pols!

1 like

Grappig ding inderdaad!

2 likes

Ondertussen weer een NA voor dit topic. Een echte Skmei 1628.
Ik zocht nog een horloge waarbij ik echt nooit bang hoef te zijn voor krasjes tijdens het klussen/sporten/de tuin doen. En voor deze 8 euro kan er weinig fout gaan :grinning:

Ik merk wel dat de ‘lage’ prijzen van de horloges uit dit topic echt een valkuil zijn. Ik heb nu weer een WD1969 Pro in mijn winkelmandje zitten, terwijl ik dus ook al de WD7922 heb…
Iemand de WD1969 Pro in bezit die mij er nog vanaf kan praten?

Cronos⏳️ lanceert nieuwe wijzerplaat kleuren…

1 like

Dit is er zo één waarvan ik persoonlijk denk dat je voor een paar tientjes een originele hebt. En een G-shock hoor je als beater volledig kapot te dragen. Begrijp je bangheid voor een paar krasjes ook niet echt

2 likes

Je hebt hommages en shitters, deze is beiden naar mijn bescheiden mening.

3 likes

Cronos horloges zijn echt goed voor het geld. Zo jammer dat het keer op keer namaak is. Blijkbaar is er voldoende vraag voor ripoffs maar ik zie liever een keer wat origineels

2 likes

Snap ik. Ze hebben wel wat originele modellen toch?