@AUTO-MAAT volgens mij nog te koop in Ali store alleen niet makkelijk te vinden.
@Jeranimo Ik kan niets ontdekken wat me niet bevalt. Tot op heden is de bouwkwaliteit perfect, horloge loopt en voelt mooi. Ik zou deze Cronos weleens naast een Steinhart submariner willen leggen om te vergelijken.
Ik heb vandaag deze Corgeut maar weer eens uit de spullendoos opgedoken. Al bijna drie jaar niet gedragen maar het Miyota quartz uurwerkje tikt nog steeds vrolijk door. Destijds afgeschreven omdat ik er op geen enkele band echt een klik mee had, vanavond in een gekke bui maar eens geprobeerd of ik hem op de bracelet van mijn Chinese Sub kon krijgen… zowaar!
Loopt iets sneller dan m’n NH35 maar is na uitnemen van de stift veel soepeler in verdraaien van wijzers.En sinds dan klikt ook als hij naar datumverzet of uurverzet gaat, had de indruk dat de dichting niet goed op z’n plek zat. Had hem bijna terug gestuurd. Is dit een kwalitatief uurwerkje?
Pagrne Design Pepsi. Leuke wijzerplaat. Niet zomaar een print, maar echt reliëf erin. En de trusty NH35 achterin.
Nu te bewonderen in het blauwe gedeelte.
Wat krijg je dan:
Een knoepert van een Deep Sea James Cameron hommage! Een brok staal van jewelste. 44mm ex kroon en 17mm dik. Saffier glas en geen atum loep + een NH35A uurwerkje! Waterdicht tot 2000m maar 3000 meter was ook mogelijk! (Zie het filmpje van Hydraulic Press Channel)
Totale kosten inclusief BTW en inklaren € 212 euro