Oh nee, wat doet het onderste knopje dan?
Maar zonder gekheid, leuk horloge!
Oh nee, wat doet het onderste knopje dan?
Maar zonder gekheid, leuk horloge!
Ik geloof dat hij nog niet te koop is. Staat op de Insta van Merkur als zijnde in ontwikkeling/bijna klaar.
Hahaha tja, dat knopje kun je indrukken….dat dus 🫣
A button to be upgraded volgens de beschrijving op Ali
Nou je vind deze variant niet meer. In ieder geval niet met sugess en de tekst eronder. Heb er ook een NOOB bezel op laten zetten
Zijn leuke horloges klopt, heb er van cronos en SM een aantal van gehad, deze nog nooit.
Heb er een ‘ gezocht topic ‘ van gemaakt hier…(je weet hier maar nooit)
Haha ik heb er ook veel gehad. Maar geen 1 tipt aan deze sugess die ik heb. Letterlijk alles klopt. Behalve de cyclops heb ik eraf getikt
Ik zat al te kijken ja, miste die cyclops al
Hier net een leuke Sugess binnen, een Primero variant met ST19 in 38mm;
En de Ixdao Engineer 39,5mm zat in dezelfde zending;
Ik zal met daglicht betere foto’s maken!
Nice, heb je een linkje naar de Sugess?
Het is een behoorlijk nieuw model van Sugess, was tevens beschikbaar in de 11-11 sale.
Ik weleens getwijfeld over deze onderstaande versie maar vond de nieuwe mooier.
Vet hoor. Is de onderste dial nou een 24h die vermomd is als 12h? Zie hem op sommige foto’s tegenovergesteld aan de urenwijzer staan.
Klopt! De chronograaf werkt alleen met de rechtse dial.
Links is normale seconden en onder is 24u. Dat zal met de functies van de ST19 te maken hebben. Stoort mij niet want ik gebruikt geen chronograaf en ook geen bezelfuncties by the way.
Heel gaaf. Lang lopen twijfelen toen de 11-11 sale er was. Mooi ding hoor
Das een matige zenith el primero kopie zeg
Deze heb ik zelf samengesteld met allemaal onderdelen uit de ‘Middle Kingdom’.
Uitleg en meer foto’s staan op dit draadje Show hier je zelfbouw horloge - 230 van xfactory
Wat vinden jullie ervan?
Ik zie een keurige 38mm kast met een dubbeldik bol saffier glas, een mooie dial layout en een chique uitgevoerde ST19 handopwinder. En voor net over de 200 euro is het een top prijs!
Alle meningen worden gewaardeerd!