Horloges uit "Middle Kingdom"

Deze net zelf in elkaar geklust. NH35 uurwerk.

Had dit nog noot zelf gedaan maar het stelt niet zoveel voor. Leuk projectje om eens gedaan te hebben.

22 likes

Zag hem net al in wat dragen wij vandaag, leuk gedaan! Vind het een geslaagde build :ok_hand:.

Mooi!!

11 likes

Een Citizen uiterlijk met een Seiko innerlijk. Best of both worlds :wink:

1 like

Nou inderdaad. Ze zijn in staat om horloges te maken van geweldige kwaliteit voor een meer dan scherpe prijs. Als ze een designer aan zouden nemen dan had ik mn doos al vol liggen met zulk soort modellen.

Nu heb ik wel 1 of 2 zulke horloges (een 1963 en een Addiesdive) maar de hommages gebruik ik alleen om te kijken of ‘the real thing’ iets voor mij is.

Kortom, ze kunnen zo veel maar er zit meer in! Zonde.

1 like

Geslaagd deze zelf gebouwde ! :ok_hand:

1 like

12 likes

13 likes

8 likes

V.w.b. je vraag…
Ik ken het zelf niet maar denk zoals nagenoeg met alle hommages uit China ook in dit geval veel waar voor je geld. Als je ervan houd tenminste. Ik begreep eerder dat je niet van hommages was?

2 likes

Pagani (speedmaster ‘57 homage) draagt geweldig…

17 likes

Crosspost. Vandaag m’n Hroadland F018 om.

17 likes

Dat lijkt mij ook. Hommage is een prima manier om voor een paar tientjes eens te proberen hoe een speedmaster oid nou eigenlijk draagt, scheelt je toch zo weer 5k. Maar dit verschil is zo klein dat ik er niet aan zou beginnen.

Deze stond nog geen twee weken geleden hier voor 100 piek in het blauw (44mm):

4 likes

11 likes

9 likes

De andere Pagani :grin:

7 likes

Ik had nog nooit iets bij Aliexpress gekocht, om het eens uit te proberen deze Steeldive1970 gekocht voor 6 tientjes.
Het bevalt prima. :blush:

8 likes

Blue ‘Cadisen’

8 likes

13 jaar terug gekocht voor 33€. Loopt vrij correct.

12 likes