Horloges van Crafter Blue....

Voordat ik aan de hoogste boom word vastgeknoopt, ik heb tig topics bekeken en niks gevonden over horloges van Crafter Blue.

Wellicht toch al bij jullie bekend, maar ik kwam toevallig vandaag op hun website terecht.

Ik kende het nog niet. Ik ben geen fan van de grote letters onder de duikring, en hij is bijna 16mm dik met een ‘modified’ seiko nh35 erin.

Doet me niet echt veel :confused::confused:

Ik moet eerlijk bekennen dat het heel veel bezel en weinig dial is. En dan is hij ook nog aan de forse kant, 45mm.

Heeft niets met de Crafter Blue rubberen banden te maken, die zijn namelijk wel top.
De Crafter Blue horloges zijn mijns inziens Chinese meuk. Definitely a no go for me!

Aaah, ik ging er stiekem vanuit dat het wel gerelateerd was. Maar nu je het zegt, zie ik niks over Crafter Blue banden op diezelfde website…

De crafter blue diver strap link staat overigens wel op hun site (zie about) …

Wel dus :grin:

Oké, nader onderzoek doet mij leren dat beide gevestigd zijn in dezelfde unit, in dezelfde toren, in dezelfde straat, in Hong Kong.

Toeval ?

:joy:

Zijn de meningen hierover nog actueel? Ik vind de hyperion ocean chronograph toch niet onaardig en best een interessante propositie.

En sich niet onaardig om te zien… maar bijna 17mm dik :man_facepalming: