Horloges van Michael Schumacher te koop. 🏎

Waarschijnlijk zal Schumacher ze zelf helaas niet meer dragen. :slightly_frowning_face:

9 likes

Ben benieuwd, zie wel een scenario voor me waar horlogegekkies tegen Ferrarigekkies op gaan bieden. :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

F.P. Journe is wel eindbazen-spul. Elk radertje 100% handgemaakt…

3 likes

Smaken verschillen. :grin: Je kunt ook niks meer bestellen, hij werkt zijn bestellingen af en is daarna met pensioen.

2 likes

Is dit zo? Het merk houdt daarna dus ook volledig op met bestaan?

1 like

One-man operation!

1 like

De Chronomètre Bleu,… een droom!

28 likes

Dit is wel een nier en lever waard… Wát een horloge :ok_hand:

3 likes

a unique F.P. Journe Vagabondage 1

Extreem bijzonder horloge. Die zou je toch als zoon willen behouden als unique stuk?

Och ja. Ieder het zijne natuurlijk.

2 likes

Van je lever kun je een deel doneren terwijl je leeft. Het deel dat blijft zitten, groeit weer uit tot hij volledig is hersteld.

4 likes

Doneren ja, er geld voor krijgen niet.
Blijkbaar zit de familie van Schumacher om geld verlegen. Dit maakt het alleen maar triest.

3 likes

Plaatjes erbij…

6 likes

Prima horloges, maar niet mijn smaak. Schumacher of niet…

2 likes

Helaas is Journe zo onaangenaam in de omgang.

Journe is toch uitgegroeid tot een serieus bedrijf dat meer personeel en horlogemakers kent? Misschien dat FP zelf nog het merendeel van het design van uurwerken doet, maar hij produceert ze niet zelf, dus wat houdt het bedrijf tegen om door te gaan na zijn afzwaaien?

2 likes

Met Eddie heb ik plezierig mailcontact gehad.

Toen ik Journe ontmoette in Genève was hij bizar onvriendelijk. Terwijl er mensen bij waren die een leuk model bij 'm wilden kopen en daarvoor ter plekke waren.

Een onaangename ervaring.

1 like

F.P. is dus succesvol én een lul. Dat lijkt mij ook wel wat, ik ben er al voor 50%.

26 likes

:rofl:

1 like

Misschien kunnen we een vereniging beginnen binnen HF? :joy:

1 like

Ik verwar hem met Philippe Dufour realiseer ik me. :thinking: Da’s wel echt een one-man operation.

3 likes