Horloges vergelijkbaar met: Hamilton intra-matic 38mm

Leuk idee dat zeker en de Intra Matic is wat mij betreft een uitstekende keuze :+1: Ik heb zelf de 38mm versie gehad…erg chique.

Je kunt 'm tweedehands best voor minder vinden. Plaats ook even een oproep in het Gezocht deel van HF.

Wellicht kun je zelf een deel bijleggen zodat je voor de Intra Matic kunt gaan. Zoals anderen aangeven er is niets in die prijsklasse met hetzelfde gevoel, looks en kwaliteit.

Succes! :+1:

Die zijn erg mooi inderdaad. Schrijven wel veel af, 2e hands op staal wel voor 250 te vinden. Dus zeker de overweging om die jong gebruikt te kopen, al is dat met een cadeau wellicht geen optie.

1 like

Ook zo iets met cadeaus. Voor sommigen een must. Maar ik kon een poos geleden een Rolex duiker uitkiezen.
Ik kon gaan voor een nieuwe Submariner (net in de periode dat die opgepompte uitkwam, dus kon zelfs kiezen tussen oude en nieuwe model). Of een occasion/gebruikte/tweedehandse Sea dweller Swiss Only gaan. Dat laatste was het geworden, want nos voor zo ver ik weet niet te vinden.
Voor mij en de gevers maakte het niet uit of ie occasion was of niet.

Ik zou verder ook een occasion Ferrari niet in de bek kijken. Pun intended :wink:

Dus persoonlijk zou ik ook een occasion overwegen.

2 likes