Horloges vergelijkbaar met: Hamilton intra-matic 38mm

Allen,

Ik heb al een tijdje rond gespeurd naar welk horloge ik graag zou willen vragen als cadeau van mn ouders. Het liefste zou ik een Hamilton Intra-Matic 38mm willen, maar met een prijs rond de 500€ ligt deze boven het budget.

Mijn vraag aan jullie nu is of jullie een vergelijkbaar (misschien nog wel mooier) horloge weten die rond de 300€ kost.

Ik hoor het graag.

Rik

1 like

Orient bambino
Orient star classic
Ietwat anders SARB033/SARB035
Tissot visodate

Veel meer is er niet ben ik bang, de rest gaat namelijk al snel over de 500 heen.

Ik weet maar één echt mooi alternatief in die stijl, voor rond de 300 euro.

Vanaf 2 minuut 30:

En gewoon te koop bij een Nederlandse webwinkel:

Voor iets meer heb je een stalen band en wat blauwe accenten, ook leuk:

En als je van wat warmere tinten houdt:

image

2 likes

Maar dat logo… Dat doen ze toch echt niet goed bij Orient. Lijkt de Ssangyong onder de horloges.

Daar heb ik me werkelijk nog nooit aan gestoord.

Haha, dat is wel erg vergezocht :wink:

IS IT? :slight_smile:

image

2 likes

Er zit een uurwerk van rolex in?

Zitten er nog Mercedesmotoren in Ssangyongs?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten

Ik ook niet. Terug on topic dan maar zeker? :slight_smile:

Is deze niet iets voor je?

Staat hier op marktplaats en gaat binnenkort op catawiki ook.

Ik zou even doorsparen voor de intra-matic.
Subliem horloge, zeker de 38mm variant.
De genoemde alternatieven zijn het telkens net niet :slight_smile: .

2 likes

Ook weer zo.

Timex Marlin

Ik weet niet hoe ver het er vanaf zit en of het een optie is, maar zelf wel eens kados geupgrade met eigen geld.

Eens, maar dan is toch een beetje het idee van een cadeau weg…

Oneens, en dan heb jij het horloge die je echt graag wil ipv een alternatief.

Ga je die niet met veel meer plezier dragen? Zo heeft de persoon waar je het cadeau van krijgt er alleen maar meer eer van (eer aan?). Je snapt me.

Precies! Zo kocht mijn vrouw ooit een snickers voor mij. Heb ik haar toen laten terugbrengen en ik ben naar Ramon gereden voor mijn DJ41 :heart_eyes:

In de categorie “had je dat maar gelaten…”

Gadverdamme. Jij weet mij ook van 0 naar boos te maken binnen een seconde

1 like

Snap wat je bedoelt. Sommigen willen bij een kado perse/graag verrast worden.

Ik heb liever iets wat ik graag wil (gebruiken). Tuurlijk is het ideaal voor me om verrast te worden met iets wat ik graag wil hebben.
Maar meestal belanden m’n verrassing kados in de berging…

Een persoonlijk voorbeeld jaren geleden voor mn verjaardag een scheerapparaat gekocht. Ik had om een goedkopere philishave kunnen vragen. Maar destijds waren er net de 1e waterdichte scheerapparaten van Philips. Zelf geld bijgelegd en een mooie limited edition gekocht. Heerlijk dat er niet meer met een borsteltje de kopjes schoongemaakt hoefde te worden, zoals met de goedkopere modellen, maar makkelijk onder de douche te kunnen scheren en onder de kraan alles uit te spoelen. En geregeld dacht ik dan “mede mogelijk gemaakt door…”