Ik heb al een tijdje rond gespeurd naar welk horloge ik graag zou willen vragen als cadeau van mn ouders. Het liefste zou ik een Hamilton Intra-Matic 38mm willen, maar met een prijs rond de 500€ ligt deze boven het budget.
Mijn vraag aan jullie nu is of jullie een vergelijkbaar (misschien nog wel mooier) horloge weten die rond de 300€ kost.
Snap wat je bedoelt. Sommigen willen bij een kado perse/graag verrast worden.
Ik heb liever iets wat ik graag wil (gebruiken). Tuurlijk is het ideaal voor me om verrast te worden met iets wat ik graag wil hebben.
Maar meestal belanden m’n verrassing kados in de berging…
Een persoonlijk voorbeeld jaren geleden voor mn verjaardag een scheerapparaat gekocht. Ik had om een goedkopere philishave kunnen vragen. Maar destijds waren er net de 1e waterdichte scheerapparaten van Philips. Zelf geld bijgelegd en een mooie limited edition gekocht. Heerlijk dat er niet meer met een borsteltje de kopjes schoongemaakt hoefde te worden, zoals met de goedkopere modellen, maar makkelijk onder de douche te kunnen scheren en onder de kraan alles uit te spoelen. En geregeld dacht ik dan “mede mogelijk gemaakt door…”