Ik zou een mooie ice-watch of een G-shock kopen voor hem.
G-shock is wel wat sterker.
Ik zou een mooie ice-watch of een G-shock kopen voor hem.
G-shock is wel wat sterker.
zijn ice-watches alweer uit ?
Ik zou juist geen mechanisch horloge kiezen, maar een quartz (ai, doet wel een beetje pijn om dat te adviseren ). Het eerste horloge van mijn zoon was een Seiko 5-je; had hij zelf uitgezocht want vond de techniek (en uiteraard het zichtvenster aan achterkant ) zo mooi.
In de praktijk droeg hij het horloge echter soms een dag niet. En als het dan stil stond, had hij 's ochtends geen tijd om het bij te stellen (of geen zin - same difference; het blijven pubers ).
Om een lang verhaal kort te houden: al vrij snel bleef het horloge ongebruikt op zijn kamer liggen. Uiteindelijk toch maar een quartz gekocht en die wordt nu - juist doordat het een quartz is - vrijwel dagelijks gedragen. En papa heeft er een 5-je bij
Apple Watch!
Definitely een G-Shock!
8 jaar en nog geen iphone met tijdsaanduiding/wekker ?
Heb wel een leuke blauwe GShock Mudman voor 'm @Helden!
Mijn zoon van 11 kreeg van een klant een Seiko 5 (voorbeeld: http://www.skywatches.com.sg/reviews/seiko-snk809k2-mens-nylon-5-military-automatic-mens-watch-snk809-best-buying.htm). Automaatje, kekke band, bekend merk, kortom: wat kan je gebeuren voor (nu) een paar tientjes? Geweldige lume overigens.
Deze Heb ik zelf ook. Staat op het nachtkastje.
Zijn die dingen niet wat groot? Hij heeft erg dunne polsen… ( schriel ventje zeg maar )
Hip ding. Ik vraag alleen ff na of ie deze tijdaanduiding ook snapt/begrijpt. PM de prijs maar alvast dan kan ik er eventueel gelijk op terugkomen
Die is wel hip.
Die van mij kijkt alleen bij ice Watch… 7 jaar
Mijn dochter van 3 heeft een oude Swatch.
Nog beetje te groot voor haar en ze kan nog geen klok lezen.
Maar ze vind het geweldig dat ze ook een horloge heeft, net als papa
Mijn zoontje van bijna 8 zegt; "papa wanneer krijg ik een omega?"
Zoontje van bijna 3 zegt; “papa’s horloge om!” Ongeacht welke, hij wil hem!
Ik probeer me vrouw er ook van te overtuigen dat onze oudste dochter een marine master 300 wil… Ze gelooft het nog niet.
Jong geleerd is oud gedaan
Baby G van G Shock. Stoer en past op de arm van een jongen van acht.