Ons oudste zoontje is nu 8. Gaat vaak buiten met vriendjes spelen en vergeet daarbij de tijd nog wel eens…
Nu kreeg ik de opmerking dat ik maar een horloge voor hem moet halen.
Dan moet het natuurlijk wel iets hips zijn.
Wat zijn tegenwoordig leuke kinderhorloges? Het is geen donald duck type… Dus het mag wel een beetje leuk/stoer zijn.
Realistisch: als je zoon the cool kid in de klas is, maakt het niet uit, want alles wat hij draagt is cool. Als hij het sulletje van de klas is, maakt het ook niet uit wat hij draagt, dan interesseert het niemand, of hij wordt er toch wel mee gepest. Zoek iets wat hij zelf leuk vindt.
Ik heb een Thomas horloge voor mijn zoon van net 5. Kan nog geen klok kijken, maar hij (en ik) vinden het zooi leuk. “Net als papa, heb ik nu ook een mooi horloge” Priceless
Voor de prijs kun je er beter gelijk 3 bestellen, doe je z’n vriendjes ook een cadeau! Ben je gelijk de tofste pa ooit, kunnen ze met z’n allen de tijd in de gaten houden en je zoontje zal je eeuwig dankbaar zijn
Ik zou inderdaad ook voor een G-Shock gaan. Daar hebben ze volgens mij ook kindervarianten van.
Als ze ouder worden wordt het vanzelf gekker. Mijn dochter is net zestien geworden een heeft haar eerst automaatje voor haar verjaardag gehad. Een Swatch Rosetta.
Ik wil er maar mee zeggen: Pas op, want de eisen worden wel steeds hoger, je komt straks niet meer weg met zo’n G-Shock plak ding of simpele quartz.