Horloges voor kinderen

Yep, ik heb hier nog een ouwe liggen, ooit gekocht als tijdelijke noodoplossing.
Zelfs in de wijzers zit spelling en niet zo’n beetje ook haha!

1 like

Van 42 tot 48 mm! Zie m’n kind er al mee lopen… Voor menig volwassene zelfs te groot.

2 likes

Casio heeft ook analoge quartz.

1 like

Zeker, en die zijn ook 100 meter WR als ik me niet vergis, en ook zo’n 3 tientjes.
Een beetje in military stijl.

5 likes

Geweldig, deze heeft mijn dochter ook. Super leuk!

3 likes

Je onderschat de diepte van de krassen waartoe een 8jarige met ADHD in staat is. Polywatch helpt niet meer. :sweat_smile:

2 likes

Nee dan heb je zwaardere middelen nodig. Ritalin heet dat volgens mij :wink:

1 like

Dat is al mét ritalin. Zonder was die Vostok nu een hoopje schroot wellicht…

3 likes

Je onderschat de Vostok, je sloopt ze niet makkelijk, krassen is een ander verhaal. Bovendien kunnen ze er andere kinderen serieus mee verwonden ben ik bang als ik naar die 110 serie kast van mijn Vostok kijk…

1 like

Precies. Ik deel graag deze nog een keer van @FransT :grin:

3 likes

Ook geen fan van. Met name de kreet “Water Resist” zonder verdere getallen stemt mij niet mild. Maar het is een passabel alternatief omdat Casio respect geniet.

Ik hoop op een adres waar men hen kinderen noemt. :slight_smile: Zelfs in het Engels bedien ik me niet van het woord “kids”, ook daar heten les enfants altijd nog the children.

:laughing:
Top weer! :+1:

2 likes

Leuk topic dit. Ik wou al een tijdje hier eens horen voor kinder horloges, maar dan echt voor kleine kinderen (rond de 6) en het dus niet hebben over metalen automaten van 1300 euro…

Meer ideeën voor een horloge van rond de 20-30 euro, voor echt kleine kinder polsen zouden leuk zijn.

3 likes

Wij noemen ze “Hé!” en "Kappen nou!“.

13 likes

Hier heten ze “Hé, wie ben jij?” en “Wat heb je met mama gedaan?!”

7 likes

Hoe verlies je een horloge? Ik kan mij daar niks bij voorstellen😂

2 likes

Apart kind dat je er bent! :joy:

Ik verloor als kind zelfs m’n bril! Kom je voetballen Nelis? Ja natuurlijk! Slim als ik toen al was legde ik m’n bril natuurlijk niet op de grond maar hing ik hem in een boom of struik. Maar welke ook alweer?! :thinking:

5 likes

Ik dacht jaren lang dat ik “Donderse jongen” heette. Mijn moeder was van voor de oorlog. :joy:

6 likes

Lijkt me een betere nick, pardon, bijnaam, voor iemand die ageert tegen nodeloos gebruik van andere talen :wink:

3 likes

Een eigennaam verandert niet als je van taal wisselt. :wink:

Maar wie weet. Het lot is aan verandering onderhevig.

2 likes