Ik ben op dit moment wel fanatiek aan het sparen/op zoek naar een blauwe Datejust van 36 mm, maar ik vind die Omega seamaster ook echt heel tof alleen die is dus wel echt een stuk te groot Net als de navitimer en zenith…
Op vintage gebied is er een hoop mogelijk (hierboven ook al een aantal maal gezegd) maar ik weet niet of vintage iets voor je is. Vooral waterdichtheid is een dingetje; je kunt er meestal niet meer vanuit gaan dat iets waterdicht is.
Ja en dat zou je nog kunnen kijken voor zoiets: Rolex Oyster Perpetual 34mm. Maar geen idee hoe het zit met beschikbaarheid. Dat weten anderen beter dan ik.
Op een dames pols vind ik tank modellen wel erg mooi, hoeft niet perse van Cartier te zijn natuurlijk, daarnaast inderdaad vintage horloges ik draag op een 16cm pols trouwens alle maten horloges van 34 tot 44 mm, ik maak me niet zo druk om de maat, als ik het horloge tof vind en hij is groot… Tja dan is dat maar zo! Dus misschien kan je het ook zo bekijken, een vrouw met een groter horloge vind ik niet gek.
Die laatste is een 29mm damesmodel van de Snowflake, maar dan high accuracy quartz. De middelste is een 37mm dress watch met handwinder die prima unisex is, de eerste een 34mm high accuracy quartz unisex model.