Weer zo’n topic, het is vrijdag denk? Waar zijn de goede vrijdag topics, die eens een keer niet over waardestijging en investeringen gaan
Het grote ‘welk horloge draag jij tijdens de vrijdagavond-wip’ topic?
Die kon ik ff niet vinden, heb je een linkje voor me?
Is weer een 0.0 versie. Niet zoals het bedoeld was. Krijg je weer gelul over puntjes President-brie en reuze interessante speciaalbiertjes…….
Crap, idd… geen fijne barolo bij het uitdruipende kaarsvet.
Je neefjes of nichtjes verpatsen ze wel op MP en geven de centen wel voor je uit.
Vaker zien gebeuren.
Dat vind ik nou nog een verschil.
Ik poog dingen te kopen met een intrinsieke waarde, die niet als een baksteen in waarde dalen. Dat vind ik namelijk geen fijn gevoel.
Het is echter geen investering/belegging. Ik koop voor mijn eigen plezier.
Dus: wel zorgvuldig kopen, waarbij het doel is geen geld weg te gooien, maar geen beleggings-/handelsdoel.
Daar twijfel ik niet aan idd.
Ik zou ze wegleggen in de kluis en wachten tot ze weiig waard zijn, dan kun je ze zorgeloos gaan dragen.
Nee maar toevallig gaan de meeste meer op basis van gemiddelde verkoopverkoopwaarden zijn de meeste in waarde gestegen.
Alles in huis leggen word ik onrustig van. Mogelijks heb ik me ook wat verkeerd uitgedrukt in het begin: extern in een safe leggen is voor mij wat als wegleggen want met men job raak ik misschien een keer per jaar om te wisselen…
Ik zou al je centen stoppen in fossiele brandstoffen, die gaan nog wel een paar keer over de kop de komende jaren
Heb je het restafval weer eens gedumpt in het bos Rik?
Verkopen en een kluisjesverhuurbedrijf beginnen