Al vaak wezen skiën daar en nog nooit wat gezien, heb ook vaak een rugzak bij mij. Ik vond het altijd al zo bijzonder dat je zonder enige moeite van Oostenrijk naar Zwitserland kon skiën. Overigens nog nooit een horloge opgepikt daar maar dat terzijde.
Ja daar heb ik een idee van, ben er zelf ook geweest
Maar je bent niet anoniem; via je skipas kunnen ze precies zien waar je in de lift bent gestapt. Ik weet niet of dergelijke gegevens wel eens door de douane worden gebruikt, maar in het geval van sterke verdenking mag dat misschien wel
Als je een pas voor een week haalt staat die volgens mij vaak wel op naam, maar dagpassen kun je meestal inderdaad wel naamloos halen. Mocht je wat willen smokkelen kun je die het beste nemen
Na ja, ook maar een paar plaatjes dan:
Lift naar Filmsattel:
Nee passen staan niet op naam, alleen volwassenen en kinderen dat is het enigste verschil. Misschien een seizoenspas maar dat is meestal alleen weg gelegd voor skileraar en mensen die tijd en geld over hebben
Ik ben er vrij zeker van dat ik meerderde malen een skipas heb gehad waar m’n naam op stond. Dat waren denk ik wel passen die we via het huisje regelden, dan kreeg je korting. Weet niet meer precies waar dat was