Wie is op smokkelvakantie in Ischgl en wie moet zijn NA topic uitstellen ?
https://www.wintersport.nl/nieuws/09/02/2022/betrapt-skier-smokkelt-36000-euro-aan-luxe-horloges
Wie is op smokkelvakantie in Ischgl en wie moet zijn NA topic uitstellen ?
https://www.wintersport.nl/nieuws/09/02/2022/betrapt-skier-smokkelt-36000-euro-aan-luxe-horloges
Beste man is wel afgegleden zeg.
Itâs all going downhill for him!
Maar zonder gekheid; zelfs als jong stel wordt je verdacht aangekeken bij het overgaan van de grens⊠Dat was weliswaar bij Zwitserland, maar tochâŠ
Ja die Zwitsers kunnen nogal moeilijk doen, andere landen wat minder. Of ik heb geluk gehad en dachten ze âdat is een ouwe knar, zit wel goed â
Effe die link van Mr.JokerBean gelezen, dat is niet mis als ze je pakken. Weet niet of die boetes zo hoog zouden zijn als je een horloge voor jezelf meeneemt. Maar ja, smokkel is smokkel. Oppassen dus!
Zal ik doen Ferry!
Goed zo Vin, we willen niet dat je beurs leegloopt op die manier
Ik denk niet dat de Seiko om mân 30âer pols heel veel indruk heeft gemaakt
Wel als het er 30 zijn
Nu wil ik dat iemand wel zien proberen in het âSlinger je collectie om je armâ- topic
heeft waarschijnlijk ook in de lift gezeten
Tâ verliep niet zo gladjes als hij gehoopt had,
Ze staan daar inderdaad altijd te controleren.
Eentje om en de doos en papieren weg gooien dan maar.
Op de weg naar Samnaun staan ze overigens ook altijd.
Ik ben, jaren geleden, na een katerige road trip, een keer van de weg gehaald door de Guardia Civil toen ik Spanje weer inreed vanuit AndorraâŠ
âWat hebben jullie bij je?â
âDit meneerâ, en ik toonde mijn twee flessen sterk, kistje sigaren en drie goedkope truien (ik was toen arme student)
âWaar is de rest?â
âDit is alles, meneerâ (altijd beleefd zijn tegen de GC)
âHebben jullie drugs?â
âEh nee meneerâ
âOkĂ©, fijne avondâ
Alsof hij niet kón geloven dat ik maar voor ±150⏠aan spullen had gekocht, ik moest wel een smokkelaar zijn
Ik las horloge mokkel en was enigszins teleurgesteldâŠ
Die ziet er goed uit pasd, kan je niet een date voor mij regelen met haar. Krijgt ze van mij een mooi horloge
Had bij de titel al het vermoeden dat het om Samnaun/Ischl ging. Ben daar net voor de Corona wezen skiën. Heb toen geen douaniers gezien op de piste, maar wellicht focussen ze zich op skiërs met rugzakken. Ik heb eigenlijk nooit een rugzak om.
Wel een horloge belastingvrij gekocht. Was van plan het aan te geven bij de douane maar het was net wisseling van de wacht toen we 's ochtends vroeg daar passeerden en de beamtes hadden geen zin en gebaarden dat we door moesten rijden. Ging overigens om een aanzienlijk lager bedrag dan bij deze gast
Hij zag de winst als sneeuw voor ogen verdwijnenâŠ