Horlogespotten...David Attenborough draagt een Casio

Vorige week zat ik te kijken naar de nieuwe BBC serie “Kingdom of Plants”. David Attenborough is toch wel één van mijn helden. Mijn oog viel echter steeds op zijn horloge. (ziekelijke tik waar ik nooit vanaf kom) Hij droeg een Ana-digi. NA goed kijken en zoeken heb ik hem eindelijk gevonden.

Het horloge is de Casio AW80. Een eenvoudige ana-digi welke voor een zeer bescheiden prijs te verkrijgen is.

Ik noem hem vanaf nu de Casio Attenborough. :smiley:
Hebben jullie nog een aparte klok gespot bij een BNer of BBer?

Afgelopen weekend stond er een grote foto bij een artikel over Peter R. de Vries. Ik ben geen fan van deze ijdeltuit maar hij zorgde dat zijn AP goed in beeld was…

De boys van Top Gear dragen ook altijd leuke klokken. En ook steeds verschillende.

Adam van de Mythbusters heeft ook steeds wat anders. Grant draagt zolang de serie loopt een TAG 2000 met donkere plaat op stalen band. Kan quartz of autmaat zijn.

Thehaguedragon Schreef:

Afgelopen weekend stond er een grote foto bij een
artikel over Peter R. de Vries. Ik ben geen fan
van deze ijdeltuit maar hij zorgde dat zijn AP
goed in beeld was…

De boys van Top Gear dragen ook altijd leuke
klokken. En ook steeds verschillende.

James May is een omega freak. Hij heeft er aardig wat o.a. deze.

Thehaguedragon Schreef:

Afgelopen weekend stond er een grote foto bij een
artikel over Peter R. de Vries. Ik ben geen fan
van deze ijdeltuit maar hij zorgde dat zijn AP
goed in beeld was…

Peter R heeft(had) tijdens zijn reportages/uitzendingen meestal een IWCaquatimer automatic 2000 op rubber om!

Clarkson heeft ook Omega, (railmaster?) en de Hamster Breitling oa…

Heb de AW-80 ‘telememo’ ook jaren gedragen op school :slight_smile:

gr, HjR

h_j_r_ Schreef:

Heb de AW-80 ‘telememo’ ook jaren gedragen op
school :slight_smile:

gr, HjR

Heb je hem nog? Ik zou er weer een kopen. Heb ik ook met mijn ouwe casio schoolhorloges gedaan. Zijn gewoon heerlijk nostalgisch en kosten nu bijna niets meer.

Jason Plato van 5th gear zie ik regelmatig een goudkleurige panerai dragen.

Ja hoor heb em nog, zie net dat mijn casio andere wijzers heeft:

Zit iig wel goed met de ‘10yr battery’ denk ik. Analoge tijd verzetten is wel even de manual downloaden bij dit klokje :smiley:

gr, HjR