Horlogestandaards

Wie weet waar ik deze standaards kan krijgen voor mijn verzameling :

Het moeten wel merkloze zijn en graag een adres in Nederland.

Alvast bedankt.

Kijk eens bij www.sometimeago.com NL. :slight_smile:

mail maar effe…

Ik heb je p.m. gestuurd Lucien.

Was een goede tip Jaap-Wim,ik heb daar gevonden wat ik nodig heb.

Graag gedaan. :smiley:

Ik ben op zoek naar deze standaards, in beide hoogtes. Wie weet waar ik die kan kopen? De voet is van plexiglas.

Henrik. Ga je dan toch eindelijk een museum voor je rariteitenkabinet beginnen??? :stuck_out_tongue:

Ja, ik heb een PRACHTIGE :sunglasses: vitrine gekocht bij Ikea (slechts 39 euro), lampje er bovenin… Genieten! :stuck_out_tongue: Ik heb in mijn nieuwe huis weer een eigen kamer nadat ik deze in het vorige huis moest opgegeven toen mijn dochter geboren werd. Wat je allemaal niet voor je kind over hebt…
Ik heb lang getwijfeld of ik een vitrine wilde, ergens vind ik het vreselijk “spullenbazerig”, maar aan de andere kant is het een stuk leuker dan ze in die dozen te laten zitten. Daarbij is mijn kamer off limits voor bezoekers en kind dus het kan geen kwaad. Nu nog wat van die standaardjes (stuk of 40) en het is helemaal af. Ik zal er dan foto’'s van maken, kunnen jullie lachen om mijn rariteiten! Dat zijn er trouwens niet zo veel meer hoor.

Zelf heb ik naar volle tevredenheid hier
http://www.watch-tool.de/shop.php
in het verleden gekocht. Ik denk dat het echter wel goedkoper kan, maar ja, ik hoefde er ook geen veertig ;),

Gerwin

Een vitrinekast is ook veel mooier ik heb toen ook met die bedoeling die standaards gekocht.
Ik heb er 1 via marktplaats opgetrommeld 3 verdiepingen en met een stalen frame en een klein slotje erop.
Voor slechts 25 euro.
En ik ben er nog steeds tevreden over :

Op elke verdieping passen zo`n 12 horloges

Die man ken ik, ik heb 'm 3 of 4 keer gemaild over een horloge maar nooit een antwoord gekregen. En hij heeft helaas niet de standaards die ik zoek, ik zoek echt het model dat op de foto staat.

http://cgi.ebay.com/4-ACRYLIC-WATCH-JEWELRY-DISPLAY-STANDS_W0QQitemZ200025973767QQihZ010QQcategoryZ29529QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vierkante voetje is dus 25,4x25,4mm; 4 standaardjes in oplopende (totaal)hoogte van 9,5 tot 12,7cm

Groet,

2006,

Maak eens een foto van de voorkant. Dus een blik op een hele verdieping…

RichardT Schreef:

2006,

Maak eens een foto van de voorkant. Dus een blik
op een hele verdieping…

Op dit moment kan ik geen foto`s maken met mijn camera hij is kapot.
En voor mijn nieuwe moet ik nog een memorystick kopen.
Ik heb het weleens gedaan met mijn camera van de voorkant door het glas maar dat spiegelt als een gek.
Daarom het deurtje open aan de zijkant en toen zomaar gedaan.
Maar ik ga het zeker nog een keer proberen met mijn nieuwe camera.Ik zal ze dan wel plaatsen.

Ja, perfect. Alleen jammer dat ie er maar 1 set van heeft.

heb je er al een mailtje aan gewaagd? deze meneer lijkt me een groothandelaar!

Nee, nog niet. Ik ben nu eerst van plan om van het weekend een plaatselijke juwelier te vragen of hij ze kan bestellen. Die mensen zullen toch wel leveranciers voor dit soort spullen hebben?

2006 Schreef:

RichardT Schreef:


2006,

Maak eens een foto van de voorkant. Dus een
blik
op een hele verdieping…

Op dit moment kan ik geen foto`s maken met mijn
camera hij is kapot.
En voor mijn nieuwe moet ik nog een memorystick
kopen.
Ik heb het weleens gedaan met mijn camera van de
voorkant door het glas maar dat spiegelt als een
gek.
Daarom het deurtje open aan de zijkant en toen
zomaar gedaan.
Maar ik ga het zeker nog een keer proberen met
mijn nieuwe camera.Ik zal ze dan wel plaatsen.

Groet Peter

Deze had ik nog beloofd Richard met m`n nieuwe camera :

Geweldig, Peter! Prachtig!