Nee…morgen of volgende week: ‘Oh look a new watch ’
Wat is je huidige collectie?
Dit zo een beetje…Nog wat cheape Casio ook.

Verder nog een Tissot PRS516 (mijn trouwhorloge) en een Seiko die ik aan mijn wijlen vader kado had gedaan.
De Marine Uhr van Marc & Sons en de William L. Gaan denk ik ook snel in de verkoop.
Fantastisch voornemen dit, wens je veel succes hink zelf ook al een tijdje op de gedachte, verzamel al wisky, maar de interesse voor de horloges blijft. Tav de BB58, die snap ik helemaal, heb er ook een en die verveelt echt nooit.
1 ding weet ik zeker. Met Whiskey verzamelen is het een stuk makkelijker de hobby in te krimpen.
Ik hoop van niet. Het verzamelen van whisky is ongezonder.
Gaat voor mij iig op.Morgenvroeg om 9;30u ophalen.
Heb altijd gezegd dat na een correcte en in uitstekende staat verkerende 145022,enkel nog een 14060 de wens zou zijn.En dat ik daarna toch echt wel klaar ben.
Nu graag nog een Reverso en een Accutron aub…
En ben bang dat mijn splinternieuwe,2 weken oude AT door dit geweld misschien wel het veld zal moeten ruimen.
Al goed een jaar rust in de collectie, het afkicken kan dus best wel! Sterkte mannen!
Dat kan best lukken , iedere dag heel goed kijken naar wat voor mooi`s je al hebt en bewust worden van waarom je hiervan geniet.
Dat snap ik heb ik ook.
Je moet ook voor een SD gaan veel mooier!
En ja Doxa is ook heel mooi.
Maar er zijn nog zoveel mooie horloges!
Dus weet je het echt zeker?
Ik denk niet dat het je gaat lukken. Kan me soortgelijke topics van je herinneren. Wat ik bij jou terug zie, is dat je wel wilt stoppen maar als je weer wat geld hebt gewonnen je het gelijk weer uitgeeft.
Stop daar mee dan kun je toch prima de hobby houden? Gewoon geen tussendoortjes meer bij iedere financiële meevaller.
Wordt inderdaad erg lastig. Heb nu weer iets op het oog wat een kleine 1000 euro kost. Hopelijk gaat de jeuk weg…
Als je na het masturberen nog verliefd ben zit het meestal wel goed.
Als je streng bent voor jezelf moet het lukken👍🏻
Dit had ik niet verwacht,…
Gewoon eerst een paar glazen whiskey of whisky naar binnen werken, horloge kopen en lekker van genieten.
Ik herinner dat je al meerdere keren een dergelijk topic hebt gemaakt, dus neen, je zal het niet volhouden.
Naast dat t nutteloos is. Stop of stop niet. Doe wat goed voelt.
Ik ben hiermee gestopt…
En daarna wil je weer iets wat waarschijnlijk nog duurder is of 3 horloges waarvan de waarde gelijk is.
Een beter, dresser en een Diver bijvoorbeeld